Łukasz Szewczyk23.01.2020 (10:39)brak komentarzy

Mona Kinal nowym szefem marketingu Empiku

Mona Kinal dołącza do Empiku jako Chief Marketing Officer, obejmując zespoły Brandu i Komunikacji, PR & Eventów oraz Trade Marketingu.
Mona Kinal / Fot. materiały prasowe
Mona Kinal / Fot. materiały prasowe
Kinal odpowiadać będzie za szeroko pojęte zarządzanie marką, komunikację marketingową 360 stopni, w tym działania ATL, BTL, PR, CSR, jak również za obecność w social mediach oraz kreację i content marketing.
- Empik rozwija się niesamowicie szybko i wielokierunkowo - biznesowo oraz jako organizacja. Dlatego nieustannie poszukujemy twórczych liderów, jak i talentów do naszego dynamicznego zespołu. Mona Kinal wniesie do Empiku nie tylko szerokie doświadczenie w obszarze brand management, czy komunikacji, ale także unikalną perspektywę, nowe pomysły, kreatywność oraz wyjątkową energię - mówi Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Grupy Empik

Swoje ponad 17-letnie doświadczenie Mona Kinal zdobywała m.in. jako Global Marketing Director / CMO w firmie OTCF SA (właściciel marki 4F), Global Marketing Director / CMO w Kazar Group, jak również w globalnych koncernach: Viacom International Media Networks na ponad 110 rynkach w regionie Emerging Markets, Discovery Networks Europe w regionie Europy Centralnej, jak również w regionie CEE w ramach sieciowej agencji MMD.

Mona Kinal to Magister Politologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Magister Psychologii Klinicznej SWPS. Ukończyła również Seksuologię kliniczną na SWPS, a także studiowała na University of Nijmegen w Holandii oraz Central Saint Martins w Londynie. Ukończyła szereg międzynarodowych kursów w obszarze zarządzania, przywództwa, komunikacji, czy rozwiązywania konfliktów.