Łukasz Szewczyk09.03.2020 (21:46)brak komentarzy

Kampania "Lidlowe ceny". Obniżka cen ponad 300 produktów w sklepach Lidl (wideo)

Co łączy postaci Mieszka I, Szewczyka i Jana Matejki? Na to pytanie odpowiedziała sieć Lidl Polska w najnowszej kampanii "Lidlowe ceny". W zaskakujących spotach bohaterowie opowiadają o mądrym oszczędzaniu, czyli takim, w którym niska cena zawsze idzie w parze z wysoką jakością. Lidl ujawnia rozwiązanie trwającej od tygodnia kampanii i w tym tygodniu obniża ceny ponad 300 produktów.
Kampania "Lidlowe ceny". Obniżka cen ponad 300 produktów w sklepach Lidl (wideo)
Wraz z początkiem marca ruszyła nowa, utrzymana w zabawnej i intrygującej konwencji, kampania "Lidlowe ceny". W pierwszej, teaserowej fazie zostały przedstawione trzy postacie legendarno-historyczne: Mieszko I, Szewczyk i Jan Matejko. Dopiero w kolejnych odsłonach spotów widzowie dowiadują się, co łączy tych bohaterów - wszyscy mieli smykałkę do oszczędzania. W ten sposób Lidl Polska pragnie podkreślić, że prawdziwe okazje to takie, które łączą wysoką jakość z niską ceną i takie właśnie okazje można na co dzień spotkać w sklepach sieci Lidl. Dodatkowo już w tym tygodniu Lidl wprowadza promocje na ponad 300 artykułów m.in.: pieczywo, wędliny, sery, produkty BIO czy artykuły dla dzieci, w tym pieluszki Lupilu, jednocześnie postępując wbrew rosnącej inflacji.
- Lidl Polska od lat udowadnia, że wysoka jakość nie musi oznaczać wysokich cen. Nasze oferty tworzymy tak, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie, by jednocześnie odpowiadać na aktualne zapotrzebowania i trendy oraz wreszcie by łączyć wysoką jakość produktów z lidlowymi, niskimi cenami. Poprzez najnowszą kampanię chcemy podkreślić te kwestie i zapowiedzieć wyjątkowe promocje na najczęściej wybierane produkty w naszych sklepach - zaznacza Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

Wśród artykułów objętych promocjami znalazły się m.in.: wędliny Pikok i Pikok Pure, sery Bluedino, kosmetyki Cien, orzechy i bakalie Alesto, nabiał Pilos, artykuły dla dzieci Lupilu, w tym pieluszki, szereg produktów BIO oraz wege i wiele innych. Sieć dodatkowo zapowiada obniżenie cen wybranych artykułów w związku ze zmianami w stawkach VAT od 1 kwietnia.


Kampania jest realizowana w kanałach ATL i BTL od 3 marca 2020 r. Za jej realizację odpowiada agencja kreatywna GPD oraz agencja marketingu internetowego Performance Media.