Łukasz Szewczyk17.04.2020 (15:28)brak komentarzy

Akcja Empik Premium na 60 dni za darmo przedłużona. Do tej pory skorzystało 0,5 mln osób

Empik przedłuża akcję Empik Premium na 60 dni za darmo.
Empik GO
Od dziś wszyscy, którzy jeszcze nie skorzystali z promocji, mają możliwość aktywowania dwumiesięcznego darmowego pakietu korzyści Empik Premium. Gwarantuje on m.in. 0 zł za dostawę zamówień internetowych kurierem i do paczkomatów z możliwością wysyłki do siebie lub swoich bliskich, do 20% zniżki na setki tysięcy produktów, zwrot części środków za zakupy (nawet do 600 zł rocznie), rabaty na fotoprodukty, 50 odbitek z empikfoto.pl za 1 grosz i wiele więcej.
- Miniony miesiąc pokazał, że czas spędzany w domu sprzyja realizacji pasji i odkrywaniu nowych zainteresowań. Zdajemy sobie sprawę, że nie wszystkie aktywności można odtworzyć w domu, a przedłużająca się powszechna kwarantanna nasila poczucie tęsknoty za dawną codziennością - spacerami, rozrywką, siłownią czy wycieczkami za miasto. Warto jednak patrzeć na pozytywne aspekty sytuacji, w jakiej się znajdujemy, wzajemnie inspirować i dzielić się pomysłami na to, jak spędzać czas w domu, nie rezygnując z ulubionych aktywności. Zachęcamy więc do podarowania sobie i innym trochę radości i uśmiechu. Jako Empik również dzielimy się tym, co mamy najlepsze - szeroką ofertą kulturalno-rozrywkową, darmowym pakietem książek wirtualnych i udogodnieniami, które umożliwią wszystkim łatwiejszy dostęp do szeregu produktów inspirujących do kreatywnego spędzania czasu w domu. Do odwołania wydłużamy możliwość aktywacji Empik Premium bezpłatnie na okres dwóch miesięcy - mówi Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Empiku.

Swoją flagową usługę Empik udostępnił bezpłatnie zaraz po wprowadzeniu pierwszych ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa w Polsce. W ciągu miesiąca skorzystało z niej już ponad pół miliona osób, w większości kobiet. Wśród nowych użytkowników dominują osoby młode (20-latkowie). Dla wielu z nich korzyści jakie daje pakiet, m.in. dostawa zamówień z Empik.com za 0 zł czy darmowy dostęp do 13 tysięcy e-booków, audiobooków, podcastów czy seriali audio w aplikacji Empik Go, stały się stałym elementem codzienności. Przełożyło się to na znaczący wzrost zainteresowania książkami, zarówno drukowanymi, jak i dostępnymi właśnie w formie elektronicznej. Klienci, którzy dołączyli do akcji w minionym miesiącu, dodali do wirtualnych bibliotek w aplikacji aż 2 mln e-booków i audiobooków.

W pierwszym miesiącu kwarantanny użytkownicy najchętniej zamawiali książki dla dzieci - ta kategoria całościowo zanotowała ponad 300% wzrost sprzedaży - a także kryminały, literaturę piękną i obyczajową czy poradniki (rozwój osobisty). Wysoko plasuje się także segment gier towarzyskich, zabawek, gier planszowych, puzzli oraz bajek filmowych. W czasie wolnym uwaga skierowana została także na produkty do pielęgnacji (Zdrowie i Uroda) czy artykuły do urządzania wnętrz, balkonu i ogrodu. Znaczące wzrosty zainteresowania zanotowano w obrębie kategorii DIY ("zrób to sam") - gotowych zestawów kreatywnych, akcesoriów malarskich i do rysowania, podstawowych narzędzi do nauki szycia czy kaligrafii, a także zestawów do ozdabiania odzieży.

Sposób aktywacji bezpłatnego dostępu do pakietu Empik Premium pozostaje analogiczny jak w pierwszej fazie promocji. Należy wejść na stronę www.empik.com/podarujmy-sobie-usmiech, podać adres e-mail i wygenerować darmowy kod. Następnie należy go zarejestrować na swoim koncie w Empik.com i zaakceptować niezbędne zgody. Aktywacja nie wymaga podpinania karty płatniczej.