29.06.2020 (19:16)5 komentarzy
Kamil Glik twarzą kampanii "Nie oczerniaj górnika"
• Pod hasłem #NieOczerniajGórnika toczy się kampania społeczna Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej, przeciwko dyskryminacji osób związanych z górnictwem i mieszkańców Śląska.
• Za koncept i obsługę akcji odpowiada agencja reklamowa ArtGroup.
• Za koncept i obsługę akcji odpowiada agencja reklamowa ArtGroup.

#NieOczerniajGórnika
Kampania #NieOczerniajGórnika jest jednym działań zgodnych z polityką personalną Grupy Kapitałowej JSW, której celem jest zapewnienia pracownikom - największej wartości spółki - bezpiecznego i stabilnego miejsca pracy oraz życia. Wynika ona również z poczucia jedności i bliskości z lokalną społecznością, a także jest ona próbą podjęcia walki z pogłębiającymi się antagonizmami i dyskryminacją wobec śląskiej ludności.
Za koncept i obsługę kampanii odpowiada agencja reklamowa ArtGroup, która jest dumna ze swojego, śląskiego pochodzenia, a troska o lokalną społeczność jest głęboko zakorzeniona w jej działalności. Na potrzeby kampanii agencja stworzyła dedykowaną stronę www.nieoczerniaj.pl, na której można dowiedzieć się więcej o inicjatywie. Ponadto umieszczone na stronie narzędzie pozwoliło użytkownikom wygenerować post na ich facebookowym profilu oraz wygenerować pełne poparcia zdjęcie profilowe. To ułatwienie oraz wsparcie ambasadorów sprawiły, że hasztag #NieOczerniajGornika z każdą minutą pojawia się coraz liczniej w sieci, na profilach wielu ludzi, firm i instytucji, nie tylko tych związanych ze Śląskiem.
Kampania reklamowa objęła swym zasięgiem media społecznościowe (FB, Twitter, Instagram) oraz outdoor. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się również agencja ArtGroup.
Jest to kolejna realizacja agencji dla tego klienta i stanowi rozwinięcie współpracy nawiązanej przy okazji prac nad komunikacją społecznej odpowiedzialności biznesu Spółki Węglowej.
Komentarze (1 - 5 z 5)
Czas odjeść od węgla im prędzej tym lepiej!!!