Łukasz Szewczyk29.06.2020 (19:16)6 komentarzy

Kamil Glik twarzą kampanii "Nie oczerniaj górnika"

• Pod hasłem #NieOczerniajGórnika toczy się kampania społeczna Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej, przeciwko dyskryminacji osób związanych z górnictwem i mieszkańców Śląska.
• Za koncept i obsługę akcji odpowiada agencja reklamowa ArtGroup.
#NieOczerniajGórnika
#NieOczerniajGórnika
Jastrzębska Spółka Węglowa w trosce o swoich pracowników, ich rodziny i lokalną społeczność postanowiła ruszyć z kampanią #Nieoczerniajgórnika, której głównym zadaniem jest zmiana postaw społeczeństwa wobec mieszkańców Śląska, a w szczególności górników. Do akcji przyłączyli się ludzie ze świata sportu, filmu, telewizji i muzyki, związani ze Śląskiem i środowiskiem górniczym w tym m.in. aktorka Sonia Bohosiewicz, Mistrzyni Europy w biegu na 400 m Justyna Święty-Ersetic, członkowie kabaretów Kabaret Młodych Panów i Łowcy.B, konferansjer Mariusz Kałamaga, zespół Feel wraz z liderem Piotrem Kupichą, trio muzyczne Frele, Tomasz Rożek dziennikarz naukowy i fizyk oraz reprezentant Polski w piłce nożnej, rodowity jastrzębianin, który stał się twarzą kampanii - Kamil Glik.
Kampania #NieOczerniajGórnika jest jednym działań zgodnych z polityką personalną Grupy Kapitałowej JSW, której celem jest zapewnienia pracownikom - największej wartości spółki - bezpiecznego i stabilnego miejsca pracy oraz życia. Wynika ona również z poczucia jedności i bliskości z lokalną społecznością, a także jest ona próbą podjęcia walki z pogłębiającymi się antagonizmami i dyskryminacją wobec śląskiej ludności.

Za koncept i obsługę kampanii odpowiada agencja reklamowa ArtGroup, która jest dumna ze swojego, śląskiego pochodzenia, a troska o lokalną społeczność jest głęboko zakorzeniona w jej działalności. Na potrzeby kampanii agencja stworzyła dedykowaną stronę www.nieoczerniaj.pl, na której można dowiedzieć się więcej o inicjatywie. Ponadto umieszczone na stronie narzędzie pozwoliło użytkownikom wygenerować post na ich facebookowym profilu oraz wygenerować pełne poparcia zdjęcie profilowe. To ułatwienie oraz wsparcie ambasadorów sprawiły, że hasztag #NieOczerniajGornika z każdą minutą pojawia się coraz liczniej w sieci, na profilach wielu ludzi, firm i instytucji, nie tylko tych związanych ze Śląskiem.

Kampania reklamowa objęła swym zasięgiem media społecznościowe (FB, Twitter, Instagram) oraz outdoor. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się również agencja ArtGroup.

Jest to kolejna realizacja agencji dla tego klienta i stanowi rozwinięcie współpracy nawiązanej przy okazji prac nad komunikacją społecznej odpowiedzialności biznesu Spółki Węglowej.

Komentarze (1 - 6 z 6)

Do górników nic nie mam, do ich wysokich uposażeń i owszem.
 13  
tzn ból d. masz, że nie robisz na kopalni?
 8  
Zjedź na dół w kopalni podczas normalnej pracy, a za to ich wysokie uposażenie nie będziesz chciał tam wrócić. Zapewniam
 5  
Nie, mam ból dupy do tego, że 70% tzw górników nie pracuje pod ziemią tylko są na górze kierownikami czy pracują w biurze a mają te same przywileje co ciężko pracujący górnik. To raz. A dwa, są cięższe zawody niż górnik, więc dlatego tylko oni mają prawo do wcześniejszej emerytury i wysokich pensji?
 8  
znowu drenuja naszą kieszen tym razem fundacja wyssala kase
 4  
Nie dość że wydobywają super drogo, to jeszcze większość tego węgla jest marnej jakość, nie bez powodu rząd pisu wycofał się z certyfikatów jakości węgla - wyszłoby że ten z rosji czy z innych zakątków świata jest wyższej jakości od "polskiego złota".
Czas odjeść od węgla im prędzej tym lepiej!!!
 9