Łukasz Szewczyk29.06.2020 (19:16)6

Kamil Glik twarzą kampanii "Nie oczerniaj górnika"

• Pod hasłem #NieOczerniajGórnika toczy się kampania społeczna Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej, przeciwko dyskryminacji osób związanych z górnictwem i mieszkańców Śląska.
• Za koncept i obsługę akcji odpowiada agencja reklamowa ArtGroup.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 6 z 6)

Do górników nic nie mam, do ich wysokich uposażeń i owszem.
 13  
tzn ból d. masz, że nie robisz na kopalni?
 8  
Zjedź na dół w kopalni podczas normalnej pracy, a za to ich wysokie uposażenie nie będziesz chciał tam wrócić. Zapewniam
 5  
Nie, mam ból dupy do tego, że 70% tzw górników nie pracuje pod ziemią tylko są na górze kierownikami czy pracują w biurze a mają te same przywileje co ciężko pracujący górnik. To raz. A dwa, są cięższe zawody niż górnik, więc dlatego tylko oni mają prawo do wcześniejszej emerytury i wysokich pensji?
 8  
znowu drenuja naszą kieszen tym razem fundacja wyssala kase
 4  
Nie dość że wydobywają super drogo, to jeszcze większość tego węgla jest marnej jakość, nie bez powodu rząd pisu wycofał się z certyfikatów jakości węgla - wyszłoby że ten z rosji czy z innych zakątków świata jest wyższej jakości od "polskiego złota".
Czas odjeść od węgla im prędzej tym lepiej!!!
 9