Łukasz Szewczyk18.09.2020 (10:53)9 komentarzy

"Nowy sposób na telewizję bez kabla". WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową (wideo)

• "WP Pilot - Nowy sposób na telewizję bez kabla" to hasło przewodnie jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online
• W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
WP Pilot
Kampania jest realizowana m.in. w kinach, radiu i serwisach Wirtualnej Polski. Fabuła 30-sekundowego spotu utrzymana jest w lekko niepokojącym klimacie. Opowiada on końcu pewnej ery - ery telewizji kablowej. WP Pączek pojawia się w nim jako zwiastun i symbol wolności w oglądaniu ulubionych programów. Zrywa ze wszelkimi ograniczeniami, jak miejsce, umowy, a nawet kabel. Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada agencja Spot and Dot. Materiał wyprodukował i zrealizował zespół wideo Wirtualnej Polski.
- Już prawie połowa klientów WP Pilota nie ma w domu telewizora, jesteśmy dla nich nowym i jedynym sposobem na telewizję linearną - mówi Tomasz Machała, prezes WP Pilot. Anna Michałowska, head of business serwisu dodaje, że jest to lepszy sposób na telewizję: - kluczowym aspektem naszej kampanii jest pokazanie, że dostęp do najlepszych kanałów telewizyjnych można mieć na wyciągnięcie ręki, bez podpisywania długoterminowych umów, wiercenia ścian i umawiania z monterami. WP Pilot to platforma telewizyjna na miarę naszych czasów


WP Pilot to jedna z popularniejszych w Polsce platform do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online, która oferuje elastyczne pakiety bez zobowiązań i długoterminowych umów. Nadawca współpracuje z największymi podmiotami na rynku i umożliwia oglądanie niemal 100 kanałów.

W ofercie znajdują się stacje ogólnotematyczne, filmowe, sportowe oraz te, skierowane do najmłodszych. Spośród nich ponad 30 kanałów jest darmowych. Usługa jest dostępna poprzez stronę internetową, aplikacje na platformy Android, iOS, Windows i Xbox, Huawei Mobile Services, Samsung Smart TV oraz z wykorzystaniem Chromecast i Airplay. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w sierpniu 2020 roku z WP Pilot korzystało ponad 2,4 mln realnych użytkowników.

Komentarze (1 - 9 z 9)

WP Pilot ma taki minus że brak w nim aplikacji pod SMART TV LG, nie wiem jak u innych marek telewizorów, ale LG nie posiada tej apki.
 7  
WP Pilot ma taki minus że brak w nim aplikacji pod SMART TV LG, nie wiem jak u innych marek telewizorów, ale LG nie posiada tej apki.
ale ktore bo na web os bodajze bylo ale zweryfikuje jeszze.

na platformie android tv dziala bez zarzutu :)
 3  
Malo jest kanalow za darmo. To jest duzy minus. Wiekszosc premium. Czas to zmienic.
 4  
Brak kanałów DVB-T powinny być wszystkie a tu lipa
 6  
Słaba jakość kanałów SD długie reklamy limity w oglądaniu na przeglądarce i to odstrasza ponoć nie miało być dorobku na kanałach naziemnych a reklamy się ujawniają.Tizenie w Samsungu normalnie działa tylko brak wyboru jakości niby HD a piksele są.
 6  
Cześć, pomysl ok, ale w porównaniu do innych niestety bardzo słaba jakość
 5  
Z Canal+ przez Internet nie ma szans.
 4  
WP Pilot ma taki minus że brak w nim aplikacji pod SMART TV LG, nie wiem jak u innych marek telewizorów, ale LG nie posiada tej apki.
to samo na szajsunga
 1  
Aby oglądać za darmo trzeba 3 minuty oglądać reklam przy każdej zmianie kanału też trzeba oglądać reklamy jakim prawem jest pogarszana jakoś TVP 1 HD I TVP 2 HD
 0