Łukasz Szewczyk23.10.2020 (22:03)21 komentarzy

UPC w nowej kampanii promuje "najmniejszy w Polsce dekoder TV 4K" (wideo)

• UPC promuje swój najnowszy dekoder UPC TV 4K BOX w nowej kampanii reklamowej
• "Pięknie niewielki, wielce zaawansowany, najmniejszy w Polsce"
UPC w nowej kampanii promuje "najmniejszy w Polsce dekoder TV 4K" (wideo)
Jak przekonuje operator, nowy dekoder od UPC Polska to odpowiedź na wiele potrzeb klientów, zamknięta w urządzeniu o nowoczesnym wyglądzie oraz kompaktowych wymiarach (80x80x18 i wadze 97 gramów). Można go przyczepić do tyłu telewizora i podłączyć przez WiFi. Staje się wtedy dyskretny i niewidzialny dla oka.
UPC TV 4K BOX oferuje dostęp do niemal 200 kanałów, w tym tych w jakości 4K, z dźwiękiem przestrzennym Dolby. Sterowane głosem urządzenie zapewnia dostęp do telewizji na żywo, Replay TV, wideo na żądanie oraz szeregu aplikacji. Integracja z platformą Horizon GO pozwala na płynne kontynuowanie oglądania ulubionych programów np. na ekranie smartfona. Co więcej, dzięki profilom każdy z użytkowników zyskuje możliwość dopasowania telewizyjnej rozrywki do swoich potrzeb.

Wykonanie obudowy dekodera w 35% z tworzywa sztucznego, pochodzącego z recyklingu oraz zmniejszony o 77% względem poprzedniej generacji urządzeń pobór energii pozwalają czerpać radość z treści najwyższej jakości, przy jednoczesnej dbałości o środowisko. Odpowiedzialne podejście przy projekcie nowego urządzenia potwierdza m.in. nominacja do nagrody VideoTech Innovation Award w kategorii Zrównoważony Rozwój.


W kampanii operator podkreśla pozycję Najbardziej Polecanego Operatora, a także lidera w zakresie najszybszego domowego internetu w Polsce, potwierdzonego przez dwa uznane rankingi prędkości sieci w Polsce, Ookla Speedtest oraz SpeedTest.pl.

Kampania telewizyjna UPC Polska z nowym dekoderem UPC TV 4K BOX startuje 23 października. Dodatkowo w listopadzie działania promocyjne obejmą m.in. outdoor i materiały BTL (ulotki, plakaty, rollupy). Komunikację uzupełnią liczne aktywności w obszarze digital, m.in. social mediach.

Kampanię od strony strategii, kreacji oraz realizacji działań reklamowych przygotowała Agencja K2. Planowanie i zakup mediów poprowadził dom mediowy OMD Direction.

Komentarze (1 - 10 z 21)

Najmniejszy dekoder i największą klape
 31  
Coś miało być.,tylko nie wyszło - jak zawsze w UPC.
 28  
1) To żałosne, że reklamują rozmiar a nie funkcjonalność urządzenia, tak jakby dla kogoś miało to znaczenie.

2) Jest tak mały że przy telewizorze wygląda nienaturalnie i ohydnie.

3) Nagrywarka w chmurze gdzie po kilkudziesięciu dniach usuwane są nagrania to jakieś nieporozumienie.

4) Po za tym że ma 4K (tak na prawdę są 2-3 programy 4K gdzie w pętli leci kilka piosenek) nie ma żadnej zalety w porównaniu do Horizon, no chyba że wiesza się rzadziej ...

Nie znam ani jednego powodu aby z tego korzystać.
 38  
zostawiam horizona :)
 17  
też pozostaję przy horizon i ci+. Jak będą zmuszać do przejścia to zmienię operatora - w bloku mam jeszcze 3 do wyboru.
 14  
Żałuję że wybrałem ten dekoder a nie zastałem przy HORIZON. Na połowie programów nie można nagrywać, w chmurze można nagrać zaledwie 50 gadzin. Ludzie jak macie alternatywę nie wybierajcie tego dekodera.
 19  
NA UJA KOMU TEN DEKODER JAK NIE MA CO OGLADAC W 4K ,,,LEPIEJ NIECH DOLOZOM DO OFERTY AMC HD ,,13-STREET HD ,,,SCI-FI HD
 18  
Zabija darmowa tv naziemnego, lubię największy UPC
 11  
Wymieniłem przy przedłużaniu umowy dwa dekodery (jeden główny i drugi do multiroom) po pierwsze rozmiar można przykleić za telewizorem za pomocą mocnej taśmy z rzepem co tez zrobiłem ;-) nie zajmuje miejsca teraz Xbox godnie zajmuje miejsce pod telewizorem ;-) druga sprawa pilot wreszcie pozbyłem się tej cegły a ten nowy ma mniejsze rozmiary klawiatura częściowo klawisze z cyframi nie ma przerw typu wyspa dzięki czemu łatwiej utrzymać go w czystości i fajną funkcjonalność-komendy głosowe. Po dwóch miesiącach mogę szczerze go polecić więcej „za” niż „przeciw”.
 20  
Oferta pod tytułem "Nasrać i wyjść".
 12