05.01.2021 (17:57)13 komentarzy
Cyfrowy Polsat promuje telewizję "do wyboru, do koloru" (wideo)
• Kolejna kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu z udziałem Jacka Braciaka

Trwa nowa kampania reklamowa promująca usługi telewizyjne Cyfrowego Polsatu dostępne w różnych technologiach - satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej OTT.
Informacje o kampanii:
Kreacja: Agencja Grey Group
Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
Postprodukcja: wideo - Xantus; audio - Ztudio&Burza
Reżyser: Piotr Janowski
Media: TV, online
Dom mediowy: Vizeum
Kampania informuje o bogactwie kanałów w jednym pakiecie już za 30 zł miesięcznie, możliwości oglądania TV z anteną lub bez i dostępności na start pełnej oferty przez 3 miesiące bez opłat. Klienci, którzy wybiorą pakiet M lub L otrzymają pełną ofertę, m.in. z kanałami premium HBO, Eleven Sports i Polsat Sport Premium przez 3 miesiące bez opłat. Wśród propozycji znalazły się proste pakiety, a w nich ulubione kanały, swoboda wyboru oraz nowoczesne dekodery i funkcje pozwalające oglądać TV na własnych zasadach. Dodatkowo - mobilna aplikacja Cyfrowy Polsat GO, a w niej tysiące programów i filmów na życzenie bez reklam.
Informacje o kampanii:
Kreacja: Agencja Grey Group
Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
Postprodukcja: wideo - Xantus; audio - Ztudio&Burza
Reżyser: Piotr Janowski
Media: TV, online
Dom mediowy: Vizeum
Komentarze (1 - 10 z 13)