Łukasz Szewczyk12.01.2021 (10:33)brak komentarzy

Lechendy mają zimę w garści! Nowa kampania marki Lech Premium, limitowane puszki

• Lech Premium wielkim krokiem wkracza w zimę i startuje z nową kampanią "Lechendy mają zimę w garści!".
• W ramach zaplanowanych działań, marka powraca z limitowaną edycją puszki zaprojektowaną przez Zuzę Sadlik.
Kiedy za oknem pojawia się pierwszy śnieg, a temperatury na zewnątrz spadają poniżej zera, Lech Premium nie zapada w zimowy sen, a wręcz przeciwnie - wkracza do akcji! W tym roku nie mogło być inaczej, dlatego już po raz szósty orzeźwiający lager wraz z nadejściem mroźnych miesięcy, startuje z nową kampanią reklamową, wpisującą się w nową platformę komunikacyjną marki. Aktywacja prowadzona pod hasłem "Lechendy mają zimę w garści" to miks działań komunikacyjnych realizowanych w kanałach offline i online.
Jednym z nich jest powrót limitowanej edycji puszki Lecha zaprojektowanej przez polską graficzkę Zuzę Sadlik. Dzięki designowi przywodzącemu na myśl mroźny górski klimat, konsumenci mogą poczuć, że mają zimę dosłownie w garści, bowiem lager w zimowym wydaniu jest już dostępny w sprzedaży na terenie całego kraju. Zuza Sadlik jest również autorką projektu drugiej zimowej puszki przeznaczonej wyłącznie do sieci sklepów Biedronka. Kampanii reklamowej towarzyszą działania prowadzone w Internecie, w tym komunikacja produktowa oraz konkurs dla konsumentów organizowany w social media marki. Do wygrania są ekologiczne plecaki oraz wyjątkowe nerki, wykonane ze starych bannerów z minionych kampanii reklamowych marki Lech. Konkurs jest prowadzony na Facebooku Lech Premium. Aby wziąć w nim udział wystarczy odpowiedzieć na pytanie konkursowe zamieszczone w poście.

Wsparciem tegorocznych zimowych działań jest współpraca z influencerami (m.in. z Gabi Drzewiecką, Jankesem, Adą Fijał) oraz kampania OOH realizowana w południowym regionie Polski, wykorzystująca personalizowane nośniki pod określone miejscowości. Dodatkowo, marka zaplanowała widoczność na stokach narciarskich oraz akcje specjalne w wybranych lokalach i sklepach na południu Polski.

Kreację kampanii przygotowała agencja kreatywna Bardzo, działania digitalowe powierzono Cut The Mustard. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, a za działania public relations i współpracę z influencerami odpowiada agencja Tailor Made PR.