Łukasz Szewczyk27.01.2021 (11:55)brak komentarzy

TikTok otwiera biuro w Polsce. Powstanie oferta dla biznesu

• Platforma krótkich filmów wideo TikTok otwiera swoje biuro w Polsce, które odpowiedzialne będzie nie tylko za rozwój polskiego rynku, ale także kluczowych rynków w Europie Centralnej, w tym Rumunii, Węgier i Czech.
• W pierwszej połowie 2021 roku firma planuje zatrudnić kilkadziesiąt osób na stanowiskach menedżerskich w obszarach nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów.
TikTok
Głównym zadaniem warszawskiego zespołu będzie wspieranie firm w rozwoju ich obecności marketingowej na TikToku oraz budowanie świadomości platformy
w regionie. Za biznes TikToka w tej części Europy odpowiada Sylwia Chada, która objęła stanowisko General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
- W czasach pandemii jeszcze bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy w naszym życiu treści, które choć przez chwilę wywołają w nas uśmiech i radość. Taki jest właśnie TikTok - autentyczny i radosny, a co więcej pozwala wydobyć drzemiącą w każdym z nas kreatywność, tworząc dla każdego użytkownika bezpieczne miejsce do twórczej ekspresji. TikTok pomaga łączyć ze sobą ludzi z całego świata, niezależnie od ich miejsca zamieszkania, wieku czy doświadczeń. Bardzo się cieszę, że ja i mój zespół będziemy mieli przyjemność wspierać rozwój społeczności TikToka w Polsce oraz pozostałych krajach regionu, a także przedstawiać jego niezwykłe możliwości naszym partnerom biznesowym - powiedziała Sylwia Chada.

TikTok to dynamicznie rozwijająca się i najchętniej pobierana aplikacja na świecie w minionym roku według Apptopia. Platforma zarejestrowała 100 milionów aktywnych kont w Europie. TikTok znalazł się w rankingu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2020 w pierwszej setce najbardziej wartościowych marek na świecie i w pierwszej dziesiątce, w kategorii rozrywka.

- W Polsce TikTok został przyjęty z wielkim entuzjazmem, a w ubiegłym roku odnotowaliśmy wzrost liczby naszych użytkowników o kilkadziesiąt procent. W 2020 roku zrealizowanych zostało ponad 600 kampanii dla największych marek w regionie, takich jak Lidl, McDonald, Hortex, mBank, L'Oréal czy Samsung. Jestem pewna, że już wkrótce do grona naszych partnerów dołączy jeszcze więcej polskich
i międzynarodowych marek
- dodaje Sylwia Chada.

Jednym z głównych priorytetów TikToka jest troska o bezpieczeństwo swojej społeczności i pomoc młodym ludziom w tworzeniu ich tożsamości w Internecie. Realizując ten cel TikTok wprowadził w połowie grudnia zeszłego roku znaczące zmiany uruchamiając funkcję "Family Pairing", a w połowie stycznia dodatkowe rozwiązania w zakresie prywatności kont użytkowników w wieku 13-15 lat, które domyślnie będą ustawione jako prywatne. Jest to przykład jednego z wielu działań, jakie TikTok realizuje w temacie bezpieczeństwa.

W pierwszej połowie 2021 roku firma, która obecnie zatrudnia kilkadziesiąt osób, zamierza rozbudować istniejący zespół i potroić liczbę pracowników o specjalistów z obszarów nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów.