Łukasz Szewczyk12.05.2021 (14:33)brak komentarzy

Beata Kozidrak w nowej odsłonie kampanii Coca-Cola Zero Cukru (wideo)

• Coca-Cola wprowadziła nową recepturę dla Coca-Cola Zero Cukru.
• Za pomocą hasła "Najlepsza Coca-Cola ever?" marka zapraszała do spróbowania nowego produktu.
• Teraz do odpowiedzenia sobie na to pytanie zachęca nowa ambasadorka - gwiazda polskiej sceny muzycznej - Beata Kozidrak.
Beata Kozidrak w kampanii Coca-Cola
- W drugiej odsłonie kampanii zachęcamy konsumentów, by sami przekonali się, czy to "Najlepsza Coca-Cola ever?". Zmiany często bywają dobre i warto dawać im szansę - nawet jeśli to, co znamy, wydaje się doskonałe. W końcu aby się przekonać, trzeba najpierw spróbować - tak jak Beata Kozidrak w ostatnim spocie zrealizowanym wspólnie z Żabką - mówi Natalia Grzybicka, Coca-Cola Senior Brand Manager, odpowiadająca za kampanię w Polsce.
Coca-Cola Zero Cukru odkrywa karty i startuje z drugą odsłoną kampanii promującej nową recepturę i szatę graficzną opakowania. Tym razem działania ujawniają ambasadorkę akcji i obejmują szeroką kampanię na kanałach marki, dedykowany spot oraz współpracę z siecią sklepów Żabka. Bardziej uważni konsumenci mogli już w kwietniu rozpoznać głos artystki towarzyszący reklamie nowej Coca-Cola Zero Cukru.

- Wybór nowej ambasadorki Coca-Cola Zero Cukru był prosty. Niekwestionowana diwa od lat podbija serca fanów w każdym wieku. Pani Beata doskonale wpisuje się w koncepcję naszej kampanii, oddając jej ducha jak nikt inny - podsumowuje Klaudia Pac, Coca-Cola Digital Project Manager.

Beata Kozidrak w nowej odsłonie kampanii Coca-Cola Zero Cukru
Beata Kozidrak w nowej odsłonie kampanii Coca-Cola Zero Cukru
W nowej reklamie, w poszukiwaniu orzeźwiającego smaku Coca-Cola Zero Cukru, w sklepie pojawia się sama Beata Kozidrak. W zabawnej, lekkiej formule, charakterystycznej dla kampanii Żabka. Mały wielki sklep, okazuje się, że nie tylko artystka potrafi "robić niezły dym".

- W naszej komunikacji w niekonwencjonalny sposób opowiadamy o codzienności, dodając nieco żartu i humoru, dzięki czemu skradliśmy serca Polaków. Z naszymi dostawcami tworzymy wspólne przedsięwzięcia marketingowe, wykorzystujące w kreatywny sposób naszą platformę reklamową. Tym razem, dzięki współpracy z Coca-Cola, w sklepach naszej sieci "niezły dym" zrobi legendarna artystka polskiej sceny muzycznej - mówi Jarosław Serednicki, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w firmie Żabka Polska.


Coca-Cola w swojej kampanii stawia na zachęcenie konsumentów do spróbowania nowego smaku. Czy to Najlepsza Coca-Cola ever? By się przekonać, wystarczy... jeden żapps. Marka wraz z Żabką przygotowała specjalną promocję dla użytkowników aplikacji mobilnej żappka. Do rozdania czekają aż 2 miliony puszek Cola-Cola Zero Cukru.


Działania komunikacyjne w tej fazie kampanii, poza emisją spotu reklamowego, obejmują akcje samplingowe w różnych kanałach sprzedaży, a także szeroką kampanię OOH i digital. Za realizację tej odsłony kampanii Najlepsza Coca-Cola ever? odpowiadają: McCann Polska (działania ATL), LiquidThread (działania w digitalu i mediach społecznościowych), Mediacom (planowanie i zakup mediów) oraz 24/7Communication (działania PR). Spot w ramach platformy Żabka. Mały wielki sklep powstał przy współpracy z Agencją PZL i Easy Hell Productions