Łukasz Szewczyk07.06.2021 (15:34)brak komentarzy

Snickers i Jurgen Klopp wspierają wydarzenia na boisku

• W najbliższych dniach Europą zawładną wielkie piłkarskie emocje.
• Kibicować sportowym zmaganiom drużyn będą setki tysięcy Polaków - a razem z nimi marka Snickers.
Snickers i J.Klopp
Z początkiem czerwca na europejskich rynkach ruszyła kampania pysznych batonów z udziałem znanego trenera piłki nożnej - Jürgena Kloppa. W Polsce internetowa kampania będzie trwać do początku lipca. Przygotowane zostały specjalne formaty video 6', 10' oraz 15', które pokazują jak football, nawet ten w wersji miniaturowej, może emocjonować kibiców. Kreacjom video towarzyszyć będą statyczne wersje pokazujące paletę piłkarskich emocji, na które zaradzić może nie kto inny jak baton Snickers.
Oprócz działań z Jürgenem Kloppem, marka Snickers® postanowiła zaangażować fanów piłki nożnej i wspólnie z nimi przeżywać sportowe emocje. Dlatego trzy warianty produktowe Snickers zmieniają się w... komentatorów sportowych, którzy w żartobliwy sposób podsumowują wydarzenia z boiska.

Każdy z batonów ma inny sposób relacjonowania tego, co się dzieje na murawie. Łączy je jednak to, że od razu zauważą kto był głodny w danej akcji, a kto nasycony i gotowy do zdobywania bramek.

Klasyczny wariant Snickers to komentator głodny goli, którego sycą dynamiczne akcje i tzw. "futbol na tak". Będzie zwracał uwagę przede wszystkim na spragnionych zwycięstw piłkarzy i na akcje, w których głód zdecydowanie przeważył szale. Snickers Crisp to natomiast komentator, który nie ogląda meczu - on go wręcz chrupie! Interesują go głównie kontrowersje, niespodziewane zwroty akcji, bramki z zaskoczenia. Trzeci komentator - najnowszy wariant w portfolio Snickers Creamy Peanut Butter - rozpływa się w finezji gry, komentuje akcje z polotem i szuka akcji, które poszły gładko.

Kampania odbywać się będzie przede wszystkim przy użyciu social mediów, a poprzedzać ją będą materiały video prezentujące każdego z komentatorów pokazywane w formie 30' reklamy oraz 6' krótkich form video.


Kampanię z Jürgenem Kloppem przygotowały The Marketing Arm oraz BBDO Düsseldorf. Lokalne działania koordynuje agencja Brandcomm. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom.