Łukasz Szewczyk22.07.2021 (11:26)brak komentarzy

"18 powodów, żeby oglądać Ekstraklasę". Canal+ promuje nowy sezon Ekstraklasy (wideo)

• W piątek (23 lipca 2021 roku) rusza nowy sezon Ekstraklasy
• Canal+, wraz z zespołami występującymi w Ekstraklasie, rozpoczął kampanię promocyjną "18 powodów, żeby oglądać Ekstraklasę", która pokazuje dlaczego warto wspierać swój ukochany klub.
Kampania "18 powodów, żeby oglądać Ekstraklasę"
Najpiękniejszy hymn na świecie, najlepszy prezes, świętowanie stulecia, czy duma z wojskowej tradycji - to tylko część haseł, które towarzyszą rozpoczynającej się w tygodniu poprzedzającym start PKO BP Ekstraklasy kampanii. Od wielu lat kibice każdego z klubów Ekstraklasy mają swój wyjątkowy powód, aby wspierać drużynę. Są to tematy nawiązujące nie tylko do bogatej historii klubu, ale również do przyszłych wydarzeń - takich jak powstająca infrastruktura, kierunek rozwoju klubu czy ważne wydarzenia, które będą miały miejsce w sezonie 2021/2022.
Kampania "18 powodów, żeby oglądać Ekstraklasę" została zrealizowana przez Canal+ przy pomocy Ekstraklasy S.A. oraz wszystkich klubów występujących w PKO BP Ekstraklasie. W projekcie oprócz młodszych i nieco starszych kibiców wzięły udział również doskonale znane postaci ze świata show-biznesu, w tym m.in. Łukasz "Juras" Jurkowski, czy Marcin Wójcik z kabaretu Ani Mru-Mru. Nie zabrakło również klubowych legend, takich jak Stanisław Oślizło z Górnika Zabrze, Jarosław Araszkiewicz z Lecha Poznań czy Grzegorz Lato ze Stali Mielec.


Spoty w ramach kampanii emitowane będą na antenach Canal+, oraz w mediach społecznościowych PKO BP Ekstraklasy oraz klubów występujących w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce.

Jednocześnie Canal+ Online przygotowała promocję na start nowego sezonu Ekstraklasy.