Łukasz Szewczyk03.08.2021 (12:12)brak komentarzy

Lay's ponownie zachęca do dzielenia się uśmiechami. Nowa odsłona kampanii Smiles (wideo)

• Lay's rusza z kolejną odsłoną kampanii Smiles, która pojawi się na 33 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
• Opakowania przekąsek z nadrukiem uśmiechów będę zachęcać konsumentów do przekazywania dobrej energii tym, którzy potrzebują jej najbardziej i pomogą wspierać lokalne organizacje charytatywne.
Lay's rusza z kolejną odsłoną kampanii Smiles
Nic tak nie zaraża dobrą energią, jak szczere uśmiechy. Potrafią przełamać (a nawet stopić) pierwsze lody i ułatwić nawiązywanie relacji z innymi. Podczas pandemii były one jednak skrzętnie skrywane za maseczkami i zamknięte w domowym zaciszu. Marka Lay's dostrzega, że konsumenci są stęsknieni za widokiem uśmiechów -- czy to przypadkowych przechodniów, czy też najbliższych.
Nowa odsłona marki Lay's promuje działalność charytatywną i niesienie pomocy tym, którzy potrzebują jej najbardziej. Receptura na dzielenie się uśmiechem z bliźnim jest niezwykle prosta -- wystarczy kupić opakowanie chipsów Lay's, a część zysków ze sprzedaży każdej z paczek wesprze działania lokalnych fundacji charytatywnych.

- Nowa kampania Smiles nie tylko zachęca ludzi to uśmiechania się, ale także pokazuje moc uśmiechu i udowadnia, że może on nieść realną pomoc innym - mówi Zlata Ruzhenskaya, Senior Marketing Manager, Potato Chips, EER, PepsiCo


W ramach aktywacji marka przedstawi także filtr AR na Instagramie, który umożliwi przeniesienie prawdziwych uśmiechów użytkowników na wirtualne paczki Lay's i dzielenie się nimi na platformach social media.

Za strategię, ideę kreatywną, a także przygotowanie regionalnych toolkitów, obejmujących KV, TVC, POS, OOH oraz assety digital, a także development filtra AR na Instagramie odpowiada VMLY&R Poland. Adaptacją kampanii na polskim rynku zajęła się Przestrzeń.