Łukasz Szewczyk09.08.2021 (16:00)1 komentarz

Grupa Polsat Plus z kampanią "Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko" (wideo)

• Ruszyła kampania prezentująca transformację kluczowych marek Grupy Polsat Plus - Plusa, Polsatu oraz Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat).
• Trzy nowe spoty ukazują harmonizację strategiczną marek oraz przedstawiają nowe, spójne hasło - "Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko".
Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko
Celem kampanii jest zaprezentowanie, jak zmieniły się logotypy trzech strategicznych i kluczowych marek Grupy Polsat Plus. Spoty ukazują płynne i harmonijne przejście ze starego w nowy logotyp każdej ze spółek - Plusa, Polsatu i Polsat Box. Specjalnie zaprojektowana indywidualna typografia, charakterystyczne elementy graficzne i kolory podkreślają spójność wszystkich marek z Grupą, przynależność do jednej rodziny, a to z kolei przekłada się na łatwiejsze kojarzenie ich przez klientów.

W tym etapie kampanii widzowie poznają także odpowiedź na pytanie, które pojawiło się w spotach teaserowch: "Kto rządzi... internetem, 5G, rozrywką, emocjami, serialami, sportem?". Tym, kto rządzi jest każdy z nas - mieszkaniec Polski, użytkownik internetu, odbiorca programów, filmów, seriali. Rządzi, bo wybiera to, co chce, co lubi i co jest mu potrzebne. Rządzi, bo ma to, co jest najlepsze. Rządzi, bo wybiera to, co mu najbardziej odpowiada i jest dla niego najlepsze. To klient rządzi, bo konfiguruje, wybiera, łączy, włącza, ustawia i decyduje. Wybiera swoje wszystko.



Za kreacje do medialnej kampanii rebrandingowej odpowiedzialna jest agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends), przy współpracy z agencją Saffron Brand Consultants. Autorem strategicznego, wspólnego dla wszystkich marek hasła ̶ "Wybierz swoje wszystko" jest agencja Brain.

Zakup mediów realizowany jest przez dom mediowy Dentsu Polska.

Kampania (spoty TV i online) wyreżyserowane zostały przez Marcina Filipka, jednego z najlepszych polskich reżyserów reklamy.


Intensywne prace strategiczne zostały rozpoczęte w maju 2018 roku. Tworząc nową strategię harmonizacji portfela marek, zaprosiliśmy do współpracy najlepsze agencje międzynarodowe i polskie. Nad częścią strategiczną współpracowano z trzema firmami:
• Lippincott (agencja strategiczna, kreatywna pracująca m.in. dla takich marek jak: Google, Samsung, Comcast, Xfinity, AT&T, eBay, Starbucks, DuPont, Toys"R"Us),
• Wolff Olins (agencja kreatywna i strategiczna, w portfelu której jest m.in. stworzenie marki Orange oraz mająca wybitny udział w tworzeniu identyfikacji takich marek jak: Virgin, Microsoft, Skype, Uber, Apple, Spotify, Tesco),
• Straightline (agencja współuczestnicząca w tworzeniu marki T-Mobile, pracująca również m.in. dla Siemens, ABB, Xerox, Showtime, Comsat, Telecom Italia, TNT Networks).

W toku przeprowadzonych analiz strategicznych oraz szeroko zakrojonych badań marketingowych (przy współpracy z firmą badawczą IPSOS) wybrany został kierunek strategiczny zaproponowany przez Straightline.

Nowa strategia określa kierunki strategiczne i pozycjonowanie Grupy Polsat Plus, jak również wiodących marek wchodzących w skład portfela - Plus, Polsat i Polsat Box.

Do współpracy przy tworzeniu nowych logotypów marek Plus, Polsat i Polsat Box zostały zaproszone agencje uczestniczące w opracowywaniu strategii oraz czołowe światowe agencje kreatywne takie jak: Saffron Brand Consultants czy Jones Knowles Ritchie, jak również polski butik kreatywny - Studio Otwarte.

Wybrana została koncepcja kreatywna firmy Saffron Brand Consultants, która m.in. niedawno zrealizowała projekty dla renomowanych marek jak Facebook czy YouTube. Saffron Brand Consultants była odpowiedzialna za stworzenie nowych logotypów, spójnych sygnetów oraz tzw. "skóry". Nowy system identyfikacji wizualnej wyznacza nowy kanon w historii tworzenia języka komunikacji wizualnej, który będzie charakterystyczny dla poszczególnych marek Plus, Polsat, Polsat Box, jak również dla marki korporacyjnej, jaką jest Grupa Polsat Plus.

Wyrazisty i bardzo spójny na poziomie strategicznym i wizualnym system nowej identyfikacji umożliwi konsumentowi szybkie wrażeniowe skojarzenie, czym jest i co oferuje dana marka. Język ten również podkreśla fakt przynależności wszystkich marek do jednej grupy.

Komentarze (1 - 1 z 1)

" Jeśli ja rządzę" to chce tylko i wyłącznie szybkości sieci której nie ma, wiecznie 3 g. W mieście LTE i 5 g. Na wsi czarne plamy, 2 g i 3 g. A na tym nie da się korzystać z net komfortowo.
 0