Łukasz Szewczyk22.10.2021 (11:49)brak komentarzy

Młodzi sportowcy w lifestyle'owej kampanii New Balance

• Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci.
• Średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Kacper Lewalski specjalizujący się w dystansie 800 m i biegający na 400 m Patryk Grzegorzewicz to kolejni młodzi zawodnicy, którzy będą reprezentować markę z charakterystyczną eNką. Z początkiem roku New Balance rozpoczął współpracę z biegającą na dystansie 1500 m Klaudią Kazimierską oraz 800-metrowcem Krzysztofem Różnickim. Marka realizuje w ten sposób zapowiedzi dot. rozbudowy NB Elite Team o młodych obiecujących sportowców, którzy przy jej wsparciu będą mogli nawiązać do sukcesów starszych i utytułowanych już kolegów z zespołu.

- Nawiązanie współpracy z Kacprem i Patrykiem jest realizacją szerszej strategii oraz działań marki mających na celu rozwój i promocję w Polsce biegania - dyscypliny szczególnie ważnej w historii New Balance - mówi Franciszek Romański, Sports Marketing Manager CEE w New Balance/ - To wyraźny sygnał, że jako marka chcemy wspierać młodych obiecujących sportowców, którzy z naszą pomocą wkrótce będą w stanie nawiązać do największych sukcesów gwiazd polskiej lekkiej atletyki - dodaje.

Lewalski, Grzegorzewicz i Różnicki zostali zaangażowani do najnowszej kampanii New Balance, w której zaprezentują nadchodzącą kolekcję lifestyle'ową, w tym m.in. odzież oraz zimowy model 754. Marka w ten sposób pokazuje, że nie boi się współpracy z przedstawicielami młodego pokolenia, dając im jednocześnie szansę na zaistnienie jako sportowcy i ludzie w świadomości szerszej publiczności.

- Stawiamy na pełnych pasji i motywacji przedstawicieli nowego pokolenia. Zgodnie z założeniami globalnej kampanii We Got Now, chcemy przedstawić ich sylwetki i poglądy oraz przekazać energię, która im towarzyszy, aby w ten sposób zachęcić młodych ludzi do aktywności fizycznej i podejmowania pozytywnych działań - bez oglądania się na innych - tłumaczy Iga Bielawski, Marketing Director CEE w New Balance. - Chcemy uchwycić ich wpływ na rzeczywistość, nie tylko na sport, lecz także na kulturę i modę. Dlatego pierwszym efektem współpracy jest lifestyle'owa sesja do nachodzącej kampanii New Balance. Ich czas jest teraz - dodaje.

Kampania z młodymi sportowcami wystartuje 22 października i potrwa do 6 grudnia. Witryny sklepowe z zawodnikami będą eksponowane w 48 salonach New Balance w Polsce. Autorką zdjęć do kampanii jest Kasia Mikołowicz (za stylizację odpowiada Tycjana Acquasanta.