Łukasz Szewczyk01.12.2021 (15:26)brak komentarzy

"To, co najważniejsze". Rusza świąteczna kampania Allegro

• Na oficjalnym kanale Allegro na YouTubie odbyła się premiera najnowszego spotu świątecznego Allegro "To, co najważniejsze".
• Film to jeden z elementów kampanii bożonarodzeniowej Allegro "Zobaczmy w sobie to, co najważniejsze".
Świąreczny spot Allegro
Platforma Allegro ruszyła z bożonarodzeniową kampanią, w której przypomina, co jest tak naprawdę ważne w te nadchodzące święta. Głównym jej elementem jest spot, którego motyw przewodni można zamknąć w jednym zdaniu - "nie oceniaj książki po okładce". W filmie zobaczyć można młodą parę, której związek nie spotyka się początkowo z akceptacją taty dziewczyny. Jednak sytuacja zmienia się, gdy ojciec dostrzega prawdziwe oblicze chłopaka i przestaje kierować się wyłącznie pierwszym wrażeniem i własnymi uprzedzeniami.
- Już kilka razy, w okresie świąt, udało nam się wzruszyć Polaków. Podobnie jak w poprzednich latach zależało nam na tym, żeby za emocjonującą opowieścią kryło się jeszcze coś ważnego. Właśnie dlatego, wspólnie z naszą agencją kreatywną Ogilvy, szukaliśmy historii, która opowie o tym, co nas łączy i co sprawia, że w święta możemy być naprawdę razem. Jak pokaże nasza historia, nie warto oceniać książki po okładce. Można się pięknie różnić, a chęć poznania drugiej strony i dostrzeżenie jej piękna, nawet jeśli nie wszystko nas łączy, jest najważniejszą wartością - skomentowała Joanna Kobylińska-Andrzejak, Senior Brand Management Specialist w Allegro.

W filmie świątecznym wykorzystany został współczesny cover znanego utworu "Never Ending Story". Reżyseria filmu została powierzona Jakobowi Strömowi, reżyserowi znanemu m.in. z filmu "Dear Daddy". 2-minutowy spot można zobaczyć na YouTubie. Krótsza, 60-sekundowa, wersja emitowana jest w telewizji.

Główna idea "Zobaczmy w sobie to, co najważniejsze" została wykorzystana w kilkunastu filmach produktowych oraz spocie wizerunkowym, a także w kampanii w mediach społecznościowych.


Scenariusze i koncept kampanii przygotowała agencja Ogilvy. Za produkcję filmów powstałych na potrzeby kampanii odpowiadało MOON Films, za kampanię w mediach społecznościowych - agencja Hand Made, za postprodukcję - Televisor, a za montaż dźwięku - Juice. Zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom.