30.01.2022 (9:50)brak komentarzy
MasterCard płaci na rzecz WOŚP za ćwierkanie na Twitterze. Jakie zasady?
• eSkarbonka i akcja na Twitterze #MastercardGraZWOSP to dwa łatwe sposoby na wsparcie 30. Finału WOŚP.
• Proste działania mogą wpłynąć na wielką zmianę.
• Proste działania mogą wpłynąć na wielką zmianę.

Już od dziesięciu lat Mastercard jest partnerem wspierającym tę wyjątkową inicjatywę, pomagając tak, jak potrafi najlepiej - przez dostarczanie bezpiecznych i technologicznie zaawansowanych narzędzi, ułatwiających prowadzenie zbiórki. W ostatnich dwóch latach szczególne znaczenie ma wsparcie darczyńców i kwestujących w wymagających pandemicznych czasach, kiedy trzeba zadbać o bezpieczeństwo własne i innych. W dniu Finału tradycyjnie już na Twitterze zostanie zorganizowana akcja #MastercardGraZWOŚP. Mastercard wyposażył też kwestujących na rzecz WOŚP w "wirtualne puszki", czyli eSkarbonki. Dzięki temu każdy może szybko i wygodnie wesprzeć zbiórkę nie wychodząc z domu.
Już po raz dziewiąty, w dniu Finału WOŚP odbędzie się akcja na Twitterze z hashtagiem #MastercardGraZWOŚP, która cieszy się ogromną popularnością. Za pierwszy tweet lub retweet każdego użytkownika z hashtagiem #MastercardGraZWOŚP opublikowany w dniu Finału, Mastercard przekaże 5 złotych na konto Orkiestry. To wygodny i łatwy sposób na wsparcie Fundacji przez użytkowników tej platformy. Podczas zeszłorocznego Finału, użytkownicy opublikowali 71 673 takich wpisów, gromadząc w ten sposób rekordowe 358 365 zł. Tweetować można od godziny 00:00 do 23:59 30 stycznia 2022 r. Warto włożyć ten niewielki wysiłek i tym samym realnie włączyć się w wielkie dzieło pomagania. Łącznie, od początku inicjatywy dzięki użytkownikom Twittera Mastercard przekazał na rzecz Orkiestry ponad 1,6 mln zł.
- Siłą Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy są Polacy - Ci, którzy aktywnie włączają się w kwestowanie i Ci, którzy szczodrze dorzucają się do WOŚP-owych puszek. Sukces, którym cieszymy się od 30 lat to praca i zaangażowanie tysięcy osób. Kluczowe jest nie tylko zadbanie o dostępność i łatwość różnorodnych form zbiórek, ale także o bezpieczeństwo, tych którzy są z nami. Dlatego tak ważne są narzędzia takie jak eSkarbonka czy akcje na Twitterze, za pomocą których można pomagać bez wychodzenia z domu, w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca na świecie. Wierzę, że ten styczniowy dzień rozpali wielkie granie w pomaganie - bądźcie z nami - mówi Jurek Owsiak, Prezes Zarządu WOŚP.
eSkarbonka
Już po raz piąty Mastercard uruchomił z początkiem grudnia eSkarbonkę - wirtualną puszkę, do której wpłacić można darowiznę na rzecz WOŚP. Taka forma "wpłat na odległość" okazała się bardzo potrzebna w czasie pandemii COVID-19. Za pomocą tego bezpiecznego narzędzia w ubiegłym roku darczyńcy wpłacili zdalnie do eSkarbonki ponad 17 mln zł, co stanowiło 10% całej zebranej w czasie 29. Finału kwoty. W tym roku, na dwa dni przed Finałem w wirtualnej puszce znajduje się już ponad 5 mln zł, to więcej niż rok temu o tej porze! Kwestować on-line można jeszcze do północy 31 stycznia 2022 roku.
Podobnie jak w zeszłym roku, swoje eSkarbonki mogą zakładać sztaby, osoby prywatne oraz firmy z segmentu MŚP, które mogą w ten sposób prowadzić zbiórkę wśród swoich pracowników, klientów czy partnerów biznesowych, bez konieczności rejestrowania sztabu. Do tej pory założono ponad 37 500 wirtualnych puszek. Link do każdej z nich jej właściciel - Wolontariusz, może rozesłać do grona swoich przyjaciół i znajomych, poszerzając tym samym grono darczyńców, którzy będą mogli przyłączyć się do akcji z każdego miejsca na świecie. Każdy, kto zdecyduje "dołożyć się" do wirtualnej puszki, zobaczy jedną z kilkunastu ciekawostek dotyczących WOŚP. Z kolei darczyńcy, którzy jako sposób wpłaty wybiorą kartę Mastercard, będą mogli wybrać jedną z piosenek granych w czasie poprzednich Finałów WOŚP, która znajdzie się na jubileuszowej playliście.
- Mastercard od 10 lat wspiera Fundację WOŚP. To długoletnie zaangażowanie ogromnie nas cieszy i napawa nas dumą - stąd właśnie hashtag #dumnizpomagania, który towarzyszy nam podczas tegorocznego Finału. Zeszłoroczne, rekordowe wyniki zbiórki w eSkarbonce i akcji na Twitterze udowodniły, że zdalne pomaganie to idealne rozwiązanie na miarę naszych trudnych czasów. To fantastyczne, że izolacja i troska o zdrowie nie zgasiła w Polakach chęci pomagania, a jedynie otworzyła ich na szukanie innych, nowych sposób włączenia się w święto radości i dobroci, jakim jest Finał WOŚP - komentuje Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.
iWolontariusz i eSztab
Siłą WOŚP są przede wszystkim tysiące wolontariuszy, którzy na kilka dni porzucają swoje codzienne obowiązki i poświęcają się zbieraniu funduszy. Doceniając ich zaangażowanie i chcąc im pomóc w zbiórce, Mastercard od kilku lat dostarcza im przydatne rozwiązania cyfrowe. Jednym z nich jest serwis internetowy iWolontariusz. Platforma ułatwia rekrutację i rejestrację wolontariuszy, a także służy jako centrum informacji dla nich. Pozwala na usprawnienie komunikacji i zacieśniania relacji między wszystkimi zaangażowanymi osobami oraz wsparcie kwestowania.
Dodatkowym ułatwieniem od Mastercard dla sztabów WOŚP jest specjalny kreator witryn internetowych, czyli eSztab. Dzięki niemu każdy z lokalnych sztabów może w prosty i szybki sposób stworzyć swoją wersję przygotowanej przez WOŚP sztabowej strony internetowej, na której darczyńcy mogą śledzić informacje o wydarzeniach związanych z WOŚP w ich sąsiedztwie, ale też mieć dostęp do ogólnopolskich komunikatów, podsumowań zbiórek, aukcji, wywiadów czy materiałów wideo.
#MastercardGraZWOSP
Już po raz dziewiąty, w dniu Finału WOŚP odbędzie się akcja na Twitterze z hashtagiem #MastercardGraZWOŚP, która cieszy się ogromną popularnością. Za pierwszy tweet lub retweet każdego użytkownika z hashtagiem #MastercardGraZWOŚP opublikowany w dniu Finału, Mastercard przekaże 5 złotych na konto Orkiestry. To wygodny i łatwy sposób na wsparcie Fundacji przez użytkowników tej platformy. Podczas zeszłorocznego Finału, użytkownicy opublikowali 71 673 takich wpisów, gromadząc w ten sposób rekordowe 358 365 zł. Tweetować można od godziny 00:00 do 23:59 30 stycznia 2022 r. Warto włożyć ten niewielki wysiłek i tym samym realnie włączyć się w wielkie dzieło pomagania. Łącznie, od początku inicjatywy dzięki użytkownikom Twittera Mastercard przekazał na rzecz Orkiestry ponad 1,6 mln zł.

#MastercardGraZWOSP
eSkarbonka
Już po raz piąty Mastercard uruchomił z początkiem grudnia eSkarbonkę - wirtualną puszkę, do której wpłacić można darowiznę na rzecz WOŚP. Taka forma "wpłat na odległość" okazała się bardzo potrzebna w czasie pandemii COVID-19. Za pomocą tego bezpiecznego narzędzia w ubiegłym roku darczyńcy wpłacili zdalnie do eSkarbonki ponad 17 mln zł, co stanowiło 10% całej zebranej w czasie 29. Finału kwoty. W tym roku, na dwa dni przed Finałem w wirtualnej puszce znajduje się już ponad 5 mln zł, to więcej niż rok temu o tej porze! Kwestować on-line można jeszcze do północy 31 stycznia 2022 roku.
Podobnie jak w zeszłym roku, swoje eSkarbonki mogą zakładać sztaby, osoby prywatne oraz firmy z segmentu MŚP, które mogą w ten sposób prowadzić zbiórkę wśród swoich pracowników, klientów czy partnerów biznesowych, bez konieczności rejestrowania sztabu. Do tej pory założono ponad 37 500 wirtualnych puszek. Link do każdej z nich jej właściciel - Wolontariusz, może rozesłać do grona swoich przyjaciół i znajomych, poszerzając tym samym grono darczyńców, którzy będą mogli przyłączyć się do akcji z każdego miejsca na świecie. Każdy, kto zdecyduje "dołożyć się" do wirtualnej puszki, zobaczy jedną z kilkunastu ciekawostek dotyczących WOŚP. Z kolei darczyńcy, którzy jako sposób wpłaty wybiorą kartę Mastercard, będą mogli wybrać jedną z piosenek granych w czasie poprzednich Finałów WOŚP, która znajdzie się na jubileuszowej playliście.
- Mastercard od 10 lat wspiera Fundację WOŚP. To długoletnie zaangażowanie ogromnie nas cieszy i napawa nas dumą - stąd właśnie hashtag #dumnizpomagania, który towarzyszy nam podczas tegorocznego Finału. Zeszłoroczne, rekordowe wyniki zbiórki w eSkarbonce i akcji na Twitterze udowodniły, że zdalne pomaganie to idealne rozwiązanie na miarę naszych trudnych czasów. To fantastyczne, że izolacja i troska o zdrowie nie zgasiła w Polakach chęci pomagania, a jedynie otworzyła ich na szukanie innych, nowych sposób włączenia się w święto radości i dobroci, jakim jest Finał WOŚP - komentuje Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.
iWolontariusz i eSztab
Siłą WOŚP są przede wszystkim tysiące wolontariuszy, którzy na kilka dni porzucają swoje codzienne obowiązki i poświęcają się zbieraniu funduszy. Doceniając ich zaangażowanie i chcąc im pomóc w zbiórce, Mastercard od kilku lat dostarcza im przydatne rozwiązania cyfrowe. Jednym z nich jest serwis internetowy iWolontariusz. Platforma ułatwia rekrutację i rejestrację wolontariuszy, a także służy jako centrum informacji dla nich. Pozwala na usprawnienie komunikacji i zacieśniania relacji między wszystkimi zaangażowanymi osobami oraz wsparcie kwestowania.
Dodatkowym ułatwieniem od Mastercard dla sztabów WOŚP jest specjalny kreator witryn internetowych, czyli eSztab. Dzięki niemu każdy z lokalnych sztabów może w prosty i szybki sposób stworzyć swoją wersję przygotowanej przez WOŚP sztabowej strony internetowej, na której darczyńcy mogą śledzić informacje o wydarzeniach związanych z WOŚP w ich sąsiedztwie, ale też mieć dostęp do ogólnopolskich komunikatów, podsumowań zbiórek, aukcji, wywiadów czy materiałów wideo.
Komentarze