Łukasz Szewczyk16.02.2022 (10:10)brak komentarzy

Zosia Zborowska w nowej serii rozmów Durexa "W łóżku. Rozmowy dopasowane" (wideo)

• Marka Durex wraz ze Studi wystartowali z nowym sezonem "W łóżku. Rozmowy dopasowane" na platformie YouTube.
• Misją projektu jest inspirowanie lepszej komunikacji w związkach oraz dostarczenie widzom sprawdzonych informacji, które wpłyną na wzrost jakości ich życia seksualnego.
Zosia Zborowska w nowej serii rozmów Durexa "W łóżku. Rozmowy dopasowane" (wideo)
Głównym celem kanału, który powstał z myślą o potrzebach dorosłych odbiorców, jest zapewnienie bezpiecznej przestrzeni do swobodnej rozmowy o seksie bez tematów tabu, stygmatyzacji i stereotypów. W każdym z 12 odcinków dwie charyzmatyczne prowadzące - seksuolożka Agata Stola i aktorka Zofia Zborowska prowadzą fascynujące rozmowy o tym, jak czerpać większą przyjemność z seksu i poprawić relacje w związkach.
Do projektu zaproszono także specjalnych gości, m.in. Aleksandrę Domańską, Piotra Czaykowskiego, Michalinę Grzesiak, którzy podzielą się z widzami swoimi osobistymi doświadczeniami i obserwacjami. W tym sezonie zostaną poruszone takie tematy jak: świadoma zgoda na seks, fakty i mity o kinkach, ciało-pozytywny seks.

- Misją marki Durex jest wyzwalanie i wyrażanie prawdziwej seksualności poprzez rzucanie wyzwań ograniczającym stereotypom. Z badań przeprowadzonych dla marki Durex wynika, że aż 59% społeczeństwa nie jest do końca zadowolone ze swojego życia seksualnego. Pragniemy to zmienić poprzez normalizację tematów związanych z seksualnością w przestrzeni publicznej. Kanał "W łóżku. Rozmowy dopasowane" inspiruje i zachęca do rozmowy o seksualności i jej różnych potrzebach - mówi Katarzyna Bitowt-Zaczkowska, Senior Brand Manager marki Durex.

Od momentu powstania kanału "W łóżku. Rozmowy dopasowane" - w 2021 roku opublikowano na nim 43 filmy dotyczące seksualności i relacji międzyludzkich. W tej odsłonie twórcy zaproponowali nową formę odcinków, wychodząc także poza platformę YouTube.

- Naszym celem w każdym projekcie jest tworzenie angażujących treści dopasowanych do grupy docelowej. W tym sezonie postanowiliśmy zaproponować nową formułę programu stawiając na stworzenie bezpiecznej przestrzeni do swobodnej i rozmowy o seksualności i relacjach międzyludzkich. W tej serii widzowie będą mogli znaleźć nie tylko rzetelną i sprawdzoną wiedzę o seksie, ale również historie i doświadczenia prowadzących oraz gości - powiedział Olek Wandzel, CEO STUDI.


Za produkcję, koncepcję i strategię promocji formatu odpowiada STUDI.