Łukasz Szewczyk09.03.2022 (14:26)1 komentarz

W T-Mobile rusza z nową kampanią wizerunkową "Teraz ma znaczenie" (wideo)

• T‑Mobile zachęca do szukania i celebrowania ważnych momentów każdego dnia.
• Operator startuje z nową kampanią wizerunkową pod hasłem "Teraz ma znaczenie", w której pokazuje, jak niezwykła może być codzienność i jak każda chwila może stać się piękna
teraz ma znaczenie
Odpowiedź na pytanie "jak będzie wyglądała przyszłość?" jeszcze nigdy nie wydawała się tak trudna jak obecnie. - Poczucie niepewności jest dziś powszechne i... całkowicie zrozumiałe. W tych nieoczywistych czasach potrzebujemy punktu zaczepienia, który pozwoli nam skupić się na tym, co naprawdę ważne. Właśnie dlatego chcemy dostarczać klientom technologię, na której można polegać, i dzięki której można zawsze dzielić z bliskim najważniejsze chwile - powiedziała Paulina Rekosz, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką i Customer Experience w T-Mobile Polska. - Od początku naszej działalności celem, ale i źródłem ogromnej satysfakcji, było dla nas łączenie ludzi. Dzisiaj chcemy zachęcić wszystkich, aby, kiedy tylko to możliwe, celebrować wspólne momenty i cieszyć się każdym "teraz". W myśl takich właśnie założeń tworzymy nasze oferty, zapewniając klientom możliwość skupienia się na tym, co ma dla nich szczególnie znaczenie - bez ograniczeń czy limitów - dodaje.
Kampania ?Tera ma znaczenie" startuje 9 marca. W otwierającym ją spocie T-Mobile prezentuje nowe podejście komunikacyjne i nieco odmienioną filozofię marki. Podkreśla, jak ważne mogą być nie tylko wielkie wydarzenia w naszym życiu, ale właśnie zwykłe chwile, którymi dzięki technologii możemy dzielić się z bliskimi i całym światem.


Odmienione podejście komunikacyjne to także efekt ogłoszonych w lutym tego roku zmian w globalnym pozycjonowaniu Grupy Deutsche Telekom, której T‑Mobile Polska jest częścią. W ramach odświeżonej identyfikacji wizualnej telekom jeszcze bardziej podkreślić naszą silną koncentrację na potrzebach klienta, a także pokazać, jak innowacje mogą wzbogacać życie ludzi i ułatwiać funkcjonowanie całych społeczeństw.

Nowy spot zostanie wykorzystany w działaniach promocyjnych w kanałach telewizyjnych, a także w internecie. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience przy wsparciu agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest Mindshare.

Komentarze (1 - 1 z 1)

W ramach kampanii doliczą 5 zeta do abonamentu czy wprowadzą opłatę za sprawdzanie stanu konta a może tylko pokażą w reklamie polaków jako złodziei?
 0