Łukasz Szewczyk10.06.2022 (12:27)1 komentarz

Durex zachęcająca do bezpiecznego seksu "Bez wymówek" z użyciem prezerwatyw (wideo)

• "Gumki wszystko psują", "nic złego się nie stanie", czy "wyjmę na czas" to tylko niektóre popularne wymówki odnoszące się do unikania seksu z zabezpieczeniem.
• Durex rozpoczął kampanię, która konfrontuje je z faktami i udowadnia, że prezerwatywy to nie tylko środek antykoncepcyjny, ale również chronią przed infekcjami
Bez wymówek
W ramach kampanii "Bez wymówek" Durex przekonuje, że seks z potocznie zwaną gumką nie musi być tematem tabu, a mówienie o nim powinno stać się czymś naturalnym i na stałe wpisać się w język randkowania. Marka przekonuje, że używanie prezerwatyw jest "cool", jako wyraz dbania nie tylko o siebie i swoje zdrowie, ale także o innych. To najskuteczniejsza profilaktyka, która chroni zarówno przed chorobami przenoszonymi drogą płciową, jak i zmniejsza ryzyko nieplanowanej ciąży.
Z badania przeprowadzonego w grupie wiekowej 18-30 lat wynika, że 37% respondentów uprawiało seks bez zabezpieczenia, ponieważ nie chciało podjąć tematu użycia prezerwatywy. Mimo to, ponad połowa ankietowanych jest przekonana, że seks z gumką jest lepszy, a aż 80% jest zdania, że rozmowa o użyciu prezerwatywy pomogłaby im podjąć decyzję, czy chcą z kimś iść na randkę, czy nie. Wyniki pokazują, że kluczem do zmiany podejścia wobec stosowania tego środka antykoncepcji jest przede wszystkim otwarta komunikacja.


Misją marki od początku było ułatwianie dostępu do szczęśliwego i bezpiecznego seksu, przeżywanego pogodnie i na luzie. Podczas aktualnej kampanii Durex zapewnia, że prezerwatywy mogą odpowiadać na indywidualne potrzeby, zapewniając odpowiednie dopasowanie, komfort i ochronę. W ramach kampanii promowane są takie produkty jak: Durex Intense (prezerwatywy z prążkami, wypustkami i żelem stymulującym), Durex Perfect Gliss (prezerwatywy z dodatkową ilością lubrykantu), Durex Mutual Pleasure (prezerwatywy z prążkami, wypustkami oraz żelem Performa przedłużającym stosunek).

- Zapewnianie dostępu do rzetelnej wiedzy o seksualności to jeden z naszych priorytetów, który pozwala nam realnie wpływać na zmianę zachowań młodych ludzi. Chcemy, aby każdy podejmował świadome decyzje i mógł samodzielnie zadbać o przyjemny i bezpieczny seks. Wiemy, że prezerwatywa to jedyny środek antykoncepcyjny wspierający jednocześnie ochronę przed chorobami. Dlatego w komunikacji z najmłodszym pokoleniem mierzymy się z popularnymi mitami narosłymi wokół seksu z zabezpieczeniem. Uważamy, że edukacja jest kluczowa w przełamywaniu utartych schematów kulturowych. Pragniemy, aby rozmowa o seksie z gumką nie była powodem do wstydu, a czymś "cool", tak aby przyjemność szła naturalnie w parze z dbaniem o zdrowie swoje i innych - mówi Kamil Komarzyniec, Brand Manager marki Durex z firmy Reckitt Benckiser.



Projekt potrwa do 31 sierpnia 2022 r. Za opracowanie działań PR z zakresu media relations oraz branded contentu odpowiada agencja Big Picture, zaś koordynacją działań z influencerami zajmuje się Tears of Joy. Kampania będzie prowadzona w digitalu - o strategię mediową i zakup powierzchni zadbał dom mediowy OMD. Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii jest agencja DDB.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Używam zawsze zakładając na głowę przed kontaktem wzrokowym z jakąkolwiek kobietą.
 0