Łukasz Szewczyk01.08.2022 (14:15)5 komentarzy

Nowy sezon Premier League w Viaplay. Ruszyła kampania z polskimi kibicami (wideo)

• Od nowego sezonu piłkarskiego wszystkie mecze angielskiej Premier League na platformie Viaplay
• Z okazji startu nowego sezonu platforma Viaplay przygotowała kampanię reklamową z udziałem fanów tej najlepszej ligi piłkarskiej na świecie.
Nowa kampania Viaplay z udziałem polskich kibiców Premier League
Viaplay Group nabyła prawa do transmisji w Polsce spotkań Premier League - najlepszej i najbardziej popularnej ligi piłkarskiej na świecie - w latach 2022-2028. Obejmująca sześć sezonów umowa rozszerza długoterminową współpracę pomiędzy Viaplay Group i Premier League, a także wzmacnia pozycję Viaplay jako platformy streamingowej oferującej najwyższej jakości treści sportowe. Wszystkie mecze najbliższego sezonu Premier League składającego się z 38 kolejek, w trakcie których rozgrywanych jest po 10 spotkań, będą transmitowane z polskim komentarzem, na żywo na platformie streamingowej Viaplay.
- W Viaplay chcemy pokazywać nie tylko najlepsze rozgrywki sportowe, lecz także niezwykłe historie oraz emocje kibiców będących ich nieodłączną częścią. Współpraca z polskimi fanami Premier League, którzy "żyją ligą" na co dzień i są bardzo mocno związani ze swoimi drużynami była dla nas naturalna. Doceniamy i podzielamy ich pasję, dlatego chcemy by platforma Viaplay była dla nich prawdziwym domem Premier League w Polsce - podkreśla Paweł Wilkowicz, szef redakcji sportowej Viaplay w Polsce.

Polscy kibice, którzy wzięli udział w najnowszej kampanii reklamowej serwisu streamingowego Viaplay podkreślają, że było to dla nich wyjątkowe i ekscytujące doświadczenie. Najważniejsza była jednak możliwość reprezentowania ukochanego klubu, któremu często kibicują przez całe życie.


- Pracuję w marketingu i wiem, że dużo łatwiej byłoby zatrudnić aktorów lub pokazać kilka ładnych bramek z poprzedniego sezonu. Viaplay postanowiło jednak zaprosić do udziału prawdziwych kibiców, dać nam możliwość pokazania się. Nagrano nawet nasze głosy, po to, aby utwór muzyczny, który emitowany jest w tle, był rzeczywiście zaśpiewany przez nas. Dbałość o to, aby wszystko było autentyczne, bardzo nam zaimponowała. Udział w planie zdjęciowym był dla wielu z nas niezwykłą przygodą, a sama reklama będzie wspaniałą pamiątką dla wszystkich, którzy wzięli w niej udział. Viaplay w swoim marketingu postawiło na kibiców. Lubimy to i czekamy na więcej okazji do współpracy - podkreśla Łukasz Papuda, założyciel fan klubu West Ham Poland.

- To świetna wcześniej niespotykana inicjatywa. Dla większości z nas było to zupełnie nowe doświadczenie i przygoda, która na długo zostanie w naszej pamięci. Na planie byliśmy otoczeni przez profesjonalistów, którzy zadbali o każdy szczegół, by jak najlepiej oddać sportowe emocje, towarzyszące nam podczas oglądania naszej ukochanej drużyny. Zdecydowanie liczymy na więcej i nie możemy się już doczekać oglądania nowego sezonu Premier League na Viaplay. Mamy nadzieje, że podejście podkreślające rolę kibiców w piłce nożnej będzie kontynuowane, bo czym bez nich i emocji towarzyszących oglądaniu meczów byłby ten sport - twierdzi Mateusz Dąbrowski, założyciel warszawskiego fanklubu Arsenal FC - Warsaw Gunners.

- Jako True Blues Poland cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w zapowiedzi niezapomnianego - mamy nadzieję - sezonu Premier League. The wait is over! Czas otworzyć nową erę w historii Premier League, wierzymy, że dla Chelsea jeszcze lepszą niż poprzednie - zaznacza Jędrzej Święcicki, członek zarządu fanklubu True Blues Poland - Chelsea Supporters Club.

Za realizację najnowszego spotu reklamowego Viaplay odpowiedzialna jest agencja Freundschaft The Digitals i Studio Videlec.

Komentarze (1 - 5 z 5)

ta od marca 55zł a nie mówiłem no sorry pisałem że cenne podniosą , cenne podniosą ale jakości już zapomnieli podnieść .
 14  
Wszystko fajnie, szkoda, że nie was w telewizji. Sport na żywo tylko online? To jeszcze nie te czasy. Jak na razie technicznie tradycyjna telewizja wciąż wygrywa.

Tak swoją drogą, to ciekawe czemu nie chwalą się wynikami oglądalności Bundesligi za poprzedni sezon. Czyżby widzowie nie przeszli z TV do neta? xD
 11  
Viaplay tak tnie, że w sumie równie dobrze można oglądać fotorelację z meczu. I to za darmo!!
 7  
Wyjdzie drożyzna. A na ilu da się podzielić abonament?
 2  
do Sasza grej na na dwa ekrany
 1