Łukasz Szewczyk05.09.2022 (10:46)brak komentarzy

Anna i Robert Lewandowscy w nowej akcji Lidla "Szkoły Pełne Talentów" (wideo)

• Lidl Polska startuje z akcją "Szkoły Pełne Talentów".
• W ciągu najbliższych miesięcy sieć przekaże szkołom w całym kraju wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie.
• W przedsięwzięciu będą uczestniczyli Robert i Anna Lewandowscy
Szkoły Pełne Talentów
Po raz pierwszy Lidl Polska zaprosił do udziału w akcji wszystkie szkoły w Polsce. W ten sposób istniejąca od 20 lat sieć pragnie podziękować swoim klientom za zaufanie, jakim ją obdarzyli, i podjąć działania na rzecz wspólnego dobra. Znaczenie szkół jest nie do przecenienia, zwłaszcza w małych miejscowościach, gdzie mają ogromny wpływ na lokalne społeczności.
Roberta i Anny Lewandowskich nie trzeba nikomu przedstawiać. Robert jest światową gwiazdą piłki nożnej, a Ania wielokrotną medalistką mistrzostw świata, Europy i Polski w karate, która od lat angażuje się w projekty promujące zdrowie i aktywność fizyczną. Oboje odnoszą spektakularne sukcesy i motywują do walki o własne marzenia. Są idolami dla chłopców i dziewczynek - całego pokolenia. Niestety nie wszystkie dzieci mają jednakowe szanse na rozwijanie swoich talentów oraz zainteresowań. W wielu polskich szkołach wciąż brakuje nowoczesnego sprzętu sportowego, informatycznego, a także pomocy naukowych. Nadeszła pora, aby wspólnymi siłami to zmienić.

- Dwadzieścia lat temu, kiedy powstał pierwszy sklep Lidl Polska, nikt nie był w stanie przewidzieć, co przyniesie przyszłość. Przez ten czas nasz zespół zbudował silną markę, którą dziś tworzy ponad 25 000 pracowników. Rozpoczynając akcję <<Szkoły Pełne Talentów>>, chcemy odwdzięczyć się naszym klientom. Dzięki nim Lidl Polska tak dynamicznie się rozrósł. Teraz to my zapewnimy uczniom możliwość rozwijania swoich zainteresowań, by stali się wielcy w tym, co ich pasjonuje. Naszym celem jest zaproszenie wszystkich Polaków do budowy tego wspólnego dzieła - teraz robiąc codzienne zakupy, możemy wspierać wybrane przez siebie szkoły - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.

W Talneciakach siła
Od 5 września 2022 roku klienci sklepów Lidl Polska będą otrzymywać Talenciaki - specjalne vouchery. Na stronie lidl.pl/szkoly przekażą je wybranej szkole. Placówka sama zdecyduje, na co zostaną wymienione zebrane Talenciaki. Nagród są dziesiątki: zaczynając od piłek, a kończąc na zaawansowanym sprzęcie multimedialnym. Dzięki temu każda szkoła może wybrać to, czego najbardziej potrzebuje. Najnowszy projekt Lidl Polska ma odmienić na lepsze nie tylko warunki, w których uczą się miliony polskich dzieci, ale przede wszystkim ich przyszłość.

Każdy Talenciak to punkt dla wybranej placówki, a także los na loterii. W odbywającym się co dwa tygodnie losowaniu szkoły, niezależnie od swojej wielkości i położenia, będą miały szansę wygrać m.in. kompletnie wyposażone sale komputerowe oraz sprzęt elektroniczny. Wyniki losowań można śledzić na lidl.pl/szkoly.

Szkoły Pełne Talentów
Szkoły Pełne Talentów
- Szkoła to często miejsce, w którym dzieci odkrywają swoje talenty: orientują się, że potrafią dobrze rysować, liczyć, grać w piłkę. Bardzo ważne jest, aby na samym odkryciu nie poprzestawać, tylko mądrze i konsekwentnie rozwijać swoje umiejętności. Z tym bywa różnie, między innymi dlatego, że nie wszystkie szkoły mają możliwość kupienia porządnego sprzętu do treningów. Dlatego z całego serca popieram inicjatywę Lidl Polska. Mam nadzieję, że uczniowie w całym kraju już niedługo odczują jej rezultaty - mówi Anna Lewandowska.

- Dołączyłem do "Szkół Pełnych Talentów", bo wiem, że choć droga do sukcesu zawsze wymaga przede wszystkim ciężkiej pracy, to czasem bardzo przydaje się też pomocna dłoń. Dlatego cieszę się, że Lidl Polska wystartował z taką akcją. Chciałbym, aby każdy uczeń miał równe szanse w dążeniu do upragnionego celu i spełnianiu swoich marzeń. Kibicuję im na tej drodze tak, jak oni mi na boisku - mówi Robert Lewandowski.


Akcja "Szkoły pełne talentów" rozpocznie się w poniedziałek 5 września i potrwa przez 10 tygodni. W kampanii wykorzystano wiele środków komunikacji - radio, telewizję, social media oraz komunikację outdoorową. Za zakup mediów odpowiada agencja Havas Media. Akcja została przygotowana przy współpracy z agencją TCC. Za komunikację kreatywną kampanii odpowiada agencja GPD.