Łukasz Szewczyk03.11.2022 (11:53)brak komentarzy

Tyski Pociąg Świąteczny ponad przedziałami połączy południe i północ Polski

• Tyskie Kompanii Piwowarskiej rozpoczyna świąteczną kampanię z konkursem promujące ideę "Przejdźmy na Ty ponad przedziałami".
• Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia wyruszy w specjalną trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni
Tyski pociąg
Do wygrania są dwa przejazdy - na południu Polski ze stacją w Tychach oraz na północy - ze stacją w Gdyni, a cała trasa w symboliczny sposób łączy dwie strony kraju. Niepowtarzalną podróż można wygrać w specjalnej aktywacji. Wystarczy kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero, zarejestrować paragon na stronie tyskie.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Zwycięzcy konkursu w świątecznym pociągu Tyskiego będą mogli przechodzić na Ty i poczuć czar bliskich spotkań ponad przedziałami. Chociaż wygląd Tyskiego Pociągu Świątecznego pozostaje tajemnicą, to spot, główny nośnik kampanii, uchyla jej rąbka.

- Tyski Pociąg Świąteczny to wehikuł przenoszący do świata, w którym spotykamy się ponad podziałami i przedziałami. Żeby podkreślić tę misję, zdecydowaliśmy się w tym roku na podróż przez Polskę - z południa na północ. Nasz przekaz i oczywiście najlepsze piwo, pojedzie z Tychów do Gdyni. Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w naszym konkursie oraz do śledzenia pociągu na trasie. Będzie świątecznie, magicznie i zdecydowanie ponad przedziałami - mówi o kampanii świątecznej Łukasz Kling, Brand Manager Tyskie.

Tyski Pociąg Świąteczny zadebiutował w zeszłorocznej kampanii marki i cieszył się dużym zainteresowaniem konsumentów. Pociąg odwiedził: Warszawę, Tychy, Poznań i niespodziewanie Żywiec. Dodatkowo jeden z żywieckich pubów otrzymał w prezencie beczkę świeżo uwarzonego piwa. Tyskie od lat, zgodnie z ideą "Przejdźmy na Ty", konsekwentnie zwraca uwagę Polaków na aspekt łączenia, pomimo różnic. Pociąg ponad przedziałami stwarza przestrzeń do zwyczajnych rozmów i wzajemnego poznania się w trakcie przedświątecznej podroży.

Tegoroczna kampania obejmuje komunikację 360 stopni z materiałami promocyjnymi w sklepach oraz limitowanymi opakowaniami.

Spot wyreżyserował duet Konqubinat, czyli Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją obrazu - studio Televisor, udźwiękowieniem Juice. Kampanię online i działania PR realizuje agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Konkursem zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.