Łukasz Szewczyk04.11.2022 (10:27)2 komentarze

Biuro Reklamy TVP rozpoczyna współpracę z Kanałem Sportowym

• Biuro Reklamy TVP i Kanał Sportowy rozpoczynają współpracę.
• Współpraca dotyczy sprzedaży reklam przy treściach wideo na nowo otwartej platformie kanalsportowy.pl oraz w aplikacji mobilnej i Smart TV.
Kanał Sportowy
Kanał Sportowy został założony pod koniec 2019 roku przez czterech dziennikarzy sportowych: Mateusza Borka, Tomasza Smokowskiego, Krzysztofa Stanowskiego i Michała Pola. Kanał na YouTube subskrybuje już ponad 900 tys. osób, a opublikowane na nim materiały zanotowały łącznie ok. 420 mln wyświetleń.
Strona internetowa kanalsportowy.pl daje użytkownikom dostęp zarówno do programów nadawanych na żywo, jak i do materiałów archiwalnych. W niedalekiej przyszłości platforma będzie oferować widzom formaty specjalne i wydarzenia do których wydawca pozyska prawa sportowe.

- Współpraca z Kanałem Sportowym jest dla nas uzupełnieniem oferty digital o unikatowe i jakościowe treści sportowe. Jako broker z dużym doświadczeniem będziemy wspierać naszego partnera w monetyzacji jego treści w środowisku multiscreen, a jednocześnie oferować reklamodawcom kompleksowy produkt sportowy. Dzięki tej współpracy umacniamy się na pozycji lidera sportowych treści wideo - mówi Adrian Wojtaszek, Zastępca Dyrektora ds. mediów interaktywnych w Biurze Reklamy TVP.

Kanał Sportowy udostępnił swoją aplikację mobilną w wersji na systemy iOS i Android. Wkrótce uruchomiona zostanie także aplikacja na smart TV - w wersjach na urządzenia z Android TV oraz dla telewizorów Samsung i LG.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Biuro reklamy Polsatu odpadało z wiadomego powodu, więc wybrali najlepiej jak mogli. TVN i sport to raczej nie idzie w parze.
 4  
TVP = reklamy reklamy reklamy ...
węgiel gaśniczy od pis 5.11.2022 (11:06:00)
 3