22.02.2023 (18:07)brak komentarzy
Fronczewski z Dorocińskim nowymi twarzami marki Tyskie
• Tyskie odświeża identyfikację wizualną platformy nowym przekazem - "Jesteśmy na TY".
• Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński.
• Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński.

Nowa komunikacja 360° z hasłem "Jesteśmy na TY" pogłębia przekaz platformy marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej. Głównym nośnikiem kampanii są spoty z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego. Ich autentyczne spotkanie obrazuje ponadczasową esencję marki.
Autorami odświeżonej platformy jest Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Reżyserem spotów Tadeusz Śliwa - reżyser i współscenarzysta komediodramatu "(Nie)znajomi", "Ucho prezesa, "Gang Zielonej rękawiczki" (Netflix), wielu teledysków i filmów reklamowych. Autorem zdjęć jest Michał Englert - operator filmowy i scenarzysta filmów "33 sceny z życia", "Maria Skłodowska-Curie", "Teściowie". Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół MOON films, postprodukcję - Platige Image, udźwiękowienie - Juice. Zdjęcia są dziełem Zuzy Krajewskiej, fotografki od lat związanej ze światem sztuki, reklamy i mody. Wraz z nową kampanią marka odświeża identyfikację wizualną z pomocą BNA. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Zenith.
- Nie mogliśmy wymarzyć sobie lepszego duetu do kolejnego milowego kroku w rozwoju naszej platformy "Jesteśmy na TY" niż tych wspaniałych artystów, dobrych ludzi cieszących się sympatią i uznaniem. Pokazanie relacji Piotra i Marcina - mimo różnicy wieku, stylu życia, odmiennego zdania, jest spójne z przekazem Tyskiego - mówi Paweł Drubkowski, brand manager Tyskie.
Autorami odświeżonej platformy jest Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Reżyserem spotów Tadeusz Śliwa - reżyser i współscenarzysta komediodramatu "(Nie)znajomi", "Ucho prezesa, "Gang Zielonej rękawiczki" (Netflix), wielu teledysków i filmów reklamowych. Autorem zdjęć jest Michał Englert - operator filmowy i scenarzysta filmów "33 sceny z życia", "Maria Skłodowska-Curie", "Teściowie". Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół MOON films, postprodukcję - Platige Image, udźwiękowienie - Juice. Zdjęcia są dziełem Zuzy Krajewskiej, fotografki od lat związanej ze światem sztuki, reklamy i mody. Wraz z nową kampanią marka odświeża identyfikację wizualną z pomocą BNA. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Zenith.
Komentarze