08.03.2023 (17:17)3 komentarze
Plus startuje z nową platformą komunikacyjną marki. Nowe twarze (wideo)
• W najnowszych spotach sieci Plus u boku Wojtka Mecwaldowskiego pojawią się nowi bohaterowie.
• W rolach nowych bohaterów Plusa wystąpią: Anna Smołowik i Filip Orliński.
• W rolach nowych bohaterów Plusa wystąpią: Anna Smołowik i Filip Orliński.

Nowa formuła komunikacji Plusa stawia na świeżość, lekkość i humor. Nowy format prezentuje markę oraz jej ofertę dla klientów zabawnie, z humorem i zachowaniem dystansu do siebie. W nowej platformie komunikacyjnej Plus wychodzi do klienta i chce pokazać mu codzienność. Rozmowy przy kawie, opowiadanie sobie historii o klientach, komentowanie nowych produktów w luźny, naturalny sposób w jaki rozmawia każdy z nas - marka zaprasza na zaplecze salonu sprzedaży i zbliża do siebie.
Platforma bazuje na języku identyfikacji wizualnej marek Grupy Polsat Plus wprowadzonej w 2021 roku. Dodajemy do niej nowych bohaterów, korzystając jednocześnie z kolorów, elementów graficznych, "skóry" i sygnetów wykorzystywanych przez markę Plus w kampanii rebrandingowej.
Za kreację nowej kampanii odpowiedzialna jest agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends), która już wcześniej realizowała komunikację Plusa. Teasery zostały wyreżyserowane przez czuwającego nad całością kampanii Maćka Bochniaka.
W pierwszym etapie kampanii poznamy bohaterów, Specjalistów Sprzedaży w salonie Plusa. W teaserach zobaczymy znanego już z wcześniejszych kampanii starszego specjalistę Wojtka, czyli Wojtka Mecwaldowskiego, który wcieli się w życzliwego, energicznego mentora, dbającego o swoich współpracowników. Obok niego wystąpi specjalistka sprzedaży Ania (Anna Smołowik), która emanuje ciepłem i zniewala uśmiechem, ale nie dajcie się zwieść - to prawdziwa "twarda kobieca ręka". Ich pracę będzie wspierał młody sprzedawca Filip (Filip Orliński), który dopiero zaczyna swoją karierę w salonie. Jest zielony, co widać - ale nadrabia ambicją, zaangażowaniem i zniewalającą... niewinnością . Cały zespół będziemy oglądać nie tylko przy pracy, ale także na firmowym zapleczu, gdzie dzieją się historie "od kuchni".
Platforma bazuje na języku identyfikacji wizualnej marek Grupy Polsat Plus wprowadzonej w 2021 roku. Dodajemy do niej nowych bohaterów, korzystając jednocześnie z kolorów, elementów graficznych, "skóry" i sygnetów wykorzystywanych przez markę Plus w kampanii rebrandingowej.
Za kreację nowej kampanii odpowiedzialna jest agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends), która już wcześniej realizowała komunikację Plusa. Teasery zostały wyreżyserowane przez czuwającego nad całością kampanii Maćka Bochniaka.
Komentarze (1 - 3 z 3)