14.04.2023 (14:50)1 komentarz
Marcin Prokop twarzą Wakacje.pl (wideo)
• Odpoczywająca głowa, zabawa w basenie i relaks na leżaku z krzyżówką - tak znany prezenter Marcin Prokop bawił się na Cyprze z Wakacje.pl.
• Firma zaprosiła dziennikarza do współpracy, a jej efekty będzie można zobaczyć w kampanii, która potrwa do końca roku.
• Firma zaprosiła dziennikarza do współpracy, a jej efekty będzie można zobaczyć w kampanii, która potrwa do końca roku.

W tym roku Polacy z zagranicznej turystyki zorganizowanej korzystają jeszcze chętniej niż przed kryzysem, bo to niezmiernie ważny element ich życia. O zaletach podróżowania z Wakacje.pl potencjalnych klientów przekonywał będzie Marcin Prokop. To pierwsza w Polsce współpraca reklamowa między gwiazdą takiego formatu a agentem turystycznym.
Wakacje.pl chcą kojarzyć się z najprzyjemniejszymi momentami w roku, dlatego swoje reklamy utrzymują w lekkim, humorystycznym tonie. Taka jest również bieżąca kampania z udziałem Marcina Prokopa.
- Radość i optymizm to cechy łączące Wakacje.pl i Marcina Prokopa. Pełen dystansu do siebie, wesoły i potrafiący cieszyć się życiem, taki jest Marcin i takie są Wakacje.pl - mówi Tomasz Bączek, head of brand w Wakacje.pl, odpowiedzialny za przygotowanie i realizację kampanii.
W każdym spocie występuje kilku Marcinów, którzy bawią się, rozmawiają albo uciekają od innych, zatapiając się we własnym hobby. - Przez tę multiplikację chcieliśmy podkreślić, że pomysłów na spędzanie urlopu jest co najmniej tyle, ilu jest klientów - tłumaczy Tomasz Bączek.
Marcin Prokop pojawi się w spotach telewizyjnych, na billboardach oraz w internecie. Użytkowników serwisu www.wakacje.pl będzie zachęcał do skorzystania z atrakcyjnych ofert, będzie można go zobaczyć także na witrynach wybranych biur franczyzowych.
- To była świetna zabawa. Nigdy wcześniej nie byłem zakopywany żywcem tak, żeby ponad piasek wystawała mi tylko głowa. Ekipa, która przygotowywała specjalny dół, w którym mógłbym się zmieścić, przez chwilę obawiała się, że dokopie się do Australii. Kreacja tej kampanii oparta jest na dobrej zabawie i poczuciu humoru, czyli bliskich mi tematach, dlatego nie mogło ich zabraknąć również podczas pracy nad materiałami - komentuje Marcin Prokop.
Za kreację odpowiedzialny był butik kreatywny Supermarket stworzony przez Piotra Stawowiaka i Pawła Czartoryskiego. Nad produkcją kampanii czuwał dom produkcyjny Videlec, zdjęcia foto wykonał Radek Polak (HART Warsaw) - laureat Grand Press Photo 2020, spoty wyreżyserował Filip Bartczak, a autorem zdjęć wideo jest Igor Połaniewicz (obaj Papaya Roster). Postprodukcję zrealizowało Badi Badi, a udźwiękowienie -
Głośno.
- Celem kampanii jest pokazanie, że Wakacje.pl mają bardzo szeroką ofertę wyjazdów dopasowaną do potrzeb wszystkich grup klientów i to w cenach takich samych jakie można znaleźć u organizatorów - mówi Katarzyna Walczak, dyrektor marketingu i członek zarządu Wakacje.pl.
Wakacje.pl chcą kojarzyć się z najprzyjemniejszymi momentami w roku, dlatego swoje reklamy utrzymują w lekkim, humorystycznym tonie. Taka jest również bieżąca kampania z udziałem Marcina Prokopa.
- Radość i optymizm to cechy łączące Wakacje.pl i Marcina Prokopa. Pełen dystansu do siebie, wesoły i potrafiący cieszyć się życiem, taki jest Marcin i takie są Wakacje.pl - mówi Tomasz Bączek, head of brand w Wakacje.pl, odpowiedzialny za przygotowanie i realizację kampanii.
W każdym spocie występuje kilku Marcinów, którzy bawią się, rozmawiają albo uciekają od innych, zatapiając się we własnym hobby. - Przez tę multiplikację chcieliśmy podkreślić, że pomysłów na spędzanie urlopu jest co najmniej tyle, ilu jest klientów - tłumaczy Tomasz Bączek.
Marcin Prokop pojawi się w spotach telewizyjnych, na billboardach oraz w internecie. Użytkowników serwisu www.wakacje.pl będzie zachęcał do skorzystania z atrakcyjnych ofert, będzie można go zobaczyć także na witrynach wybranych biur franczyzowych.
- To była świetna zabawa. Nigdy wcześniej nie byłem zakopywany żywcem tak, żeby ponad piasek wystawała mi tylko głowa. Ekipa, która przygotowywała specjalny dół, w którym mógłbym się zmieścić, przez chwilę obawiała się, że dokopie się do Australii. Kreacja tej kampanii oparta jest na dobrej zabawie i poczuciu humoru, czyli bliskich mi tematach, dlatego nie mogło ich zabraknąć również podczas pracy nad materiałami - komentuje Marcin Prokop.
Za kreację odpowiedzialny był butik kreatywny Supermarket stworzony przez Piotra Stawowiaka i Pawła Czartoryskiego. Nad produkcją kampanii czuwał dom produkcyjny Videlec, zdjęcia foto wykonał Radek Polak (HART Warsaw) - laureat Grand Press Photo 2020, spoty wyreżyserował Filip Bartczak, a autorem zdjęć wideo jest Igor Połaniewicz (obaj Papaya Roster). Postprodukcję zrealizowało Badi Badi, a udźwiękowienie -
Głośno.
Komentarze (1 - 1 z 1)