Łukasz Szewczyk19.06.2023 (15:54)brak komentarzy

Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski twarzami piwa Tyskie

• W najnowszej odsłonie platformy komunikacyjnej "Jesteśmy na TY" do grona ambasadorów marki Tyskie dołącza duet popularnych komentatorów sportowych.
Jesteśmy na Ty
Głównymi bohaterami komunikacji marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej będą Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski. - Darek i Mati są jak jin i jang. Chyba pierwszy raz możemy zobaczyć ich razem w akcji w takim wymiarze, i muszę przyznać, że jest to elektryzujące przejście na TY - stwierdza Tycjan Lewandowski, brand director Tyskie.
Duet jest dobrze znany Polakom z najważniejszych wydarzeń w historii polskiego sportu. Na przykładzie tej pary Tyskie zachęca do przyglądania się relacjom i refleksji - czy wspólna pasja pomaga być na TY mimo różnicy stylów i pokoleń.

- Komentatorskie legendy - Darek i Mateusz w prawdziwej relacji, która jest jak dobry mecz, w naturalny sposób przybliżają ideę Tyskiego. Po prostu są sobą i są na TY. Jestem przekonany, że Polacy pokochają tę parę - mówi Paweł Drubkowski, senior brand manager Tyskie.

Autorami odświeżonej platformy jest Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa - reżyser i współscenarzysta komediodramatu "(Nie)znajomi", "Ucho prezesa", "Gang Zielonej rękawiczki" (Netflix), wielu teledysków i filmów reklamowych. Autorem zdjęć jest Mikołaj Syguda. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół MOON films, postprodukcję - Televisor, udźwiękowienie - Juice. Planowaniem mediów zajmuje się Agencja Mediowa Zenith.