16.10.2023 (12:19)brak komentarzy
Mobile Vikings rusza z kampanią społeczną "Masz wiadomość od seniora"
• Społecznościowy operator komórkowy - Mobile Vikings - znów oddaje głos innym.
• Marka, skupiająca wokół siebie głównie młodych ludzi, zachęca do międzypokoleniowego dialogu z seniorami.
• Inicjatywa otwarcia się młodego pokolenia na potrzeby osób starszych wyszła wprost od społeczności Vikingów.
• Marka, skupiająca wokół siebie głównie młodych ludzi, zachęca do międzypokoleniowego dialogu z seniorami.
• Inicjatywa otwarcia się młodego pokolenia na potrzeby osób starszych wyszła wprost od społeczności Vikingów.

Fot. Mobile Vikings
"Masz wiadomość od seniora". Taki komunikat pojawił się na cyfrowych nośnikach reklamowych na wybranych przystankach komunikacji miejskiej we Wrocławiu i w Warszawie. A wszystko w konwencji przypominającej wiadomość SMS. Dalej czytamy: "Czyńcie sobie drobne niespodzianki w związku. To buduje relacje i pozostawia miłe wspomnienia". To wiadomość od 83-letniej Krystyny. Na innym przystanku pojawił się przekaz od 95-letniej Jadwigi, która doradza młodym: "Żyj dla siebie, nie dla innych!".
Wszystkie opublikowane wiadomości Vikingowie z Mobile Vikings przekażą osobiście podopiecznym Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. W ten sposób wirtualny operator komórkowy chce budować prawdziwy dialog międzypokoleniowy i pokazać rogi samotności.
- Mam nadzieję, że dzięki interaktywnemu charakterowi kampania dotrze do wielu ludzi i otworzy serca na potrzeby samotnych seniorów. Takich ludzi jest sporo! Bycie społecznościowym operatorem to nie kwestia PR-u, ale realnych działań wpływających na połączenia między ludźmi, w tym te pokoleniowe - komentuje Karolina Marciniak z Mobile Vikings, koordynatorka projektu.
Z tegorocznych badań mbU, partnera akcji, wynika, że aż 59% Polaków w wieku powyżej 80 lat odczuwa potrzebę rozmowy o tym, jak się czuje. Może to sąsiadka spod szóstki, której krótka pogawędka zrobiłaby dzień? Bo właśnie do nawiązywania głębszych relacji inspirują Vikingowie. Operator zadbał również o starszych użytkowników. Na stronie akcji można dowiedzieć się, jak zdobyć prosty do zapamiętania numer telefonu i otrzymać specjalny kod rabatowy.
Kampania "Masz wiadomość od seniora" to kolejny przykład współpracy Mobile Vikings ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich. W ramach 10. edycji "Szalup Ratunkowych" - charytatywnej akcji operatora - użytkownicy przekazali 40 000 GB na wsparcie samotnych seniorów, podopiecznych Stowarzyszenia. Vikingowie z Mobile Vikings zamienili gigabajty na 20 000 złotych i przeznaczyli je na wsparcie Programu "Obecność".
Jak zapowiada operator - kruki... ćwierkają, że to nie koniec tego typu akcji z dobrym przekazem, łączącym ludzi. Zachęca on też do śledzenia vikingowych mediów społecznościowych. Bo każdy Viking ma wielkie serducho, a na pokładzie Mobile Vikings jest już ich ponad 120 000. Taka społeczność i zaufani partnerzy inspirują do dzielenia się dobrem.
O co w tym wszystkim chodzi? Na te i pozostałe "SMS-y" podopiecznych Stowarzyszenia mbU można... odpowiedzieć! Zachęca do tego hasło przy kodzie QR, który odsyła do vikingowej strony internetowej szalupyratunkowe.pl/senior. Można na niej dodatkowo posłuchać wypowiedzi seniorów, a także napisać dobre słowo, np. pozdrowić ich albo podziękować za pozytywny przekaz.
Wszystkie opublikowane wiadomości Vikingowie z Mobile Vikings przekażą osobiście podopiecznym Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. W ten sposób wirtualny operator komórkowy chce budować prawdziwy dialog międzypokoleniowy i pokazać rogi samotności.
- Mam nadzieję, że dzięki interaktywnemu charakterowi kampania dotrze do wielu ludzi i otworzy serca na potrzeby samotnych seniorów. Takich ludzi jest sporo! Bycie społecznościowym operatorem to nie kwestia PR-u, ale realnych działań wpływających na połączenia między ludźmi, w tym te pokoleniowe - komentuje Karolina Marciniak z Mobile Vikings, koordynatorka projektu.
Z tegorocznych badań mbU, partnera akcji, wynika, że aż 59% Polaków w wieku powyżej 80 lat odczuwa potrzebę rozmowy o tym, jak się czuje. Może to sąsiadka spod szóstki, której krótka pogawędka zrobiłaby dzień? Bo właśnie do nawiązywania głębszych relacji inspirują Vikingowie. Operator zadbał również o starszych użytkowników. Na stronie akcji można dowiedzieć się, jak zdobyć prosty do zapamiętania numer telefonu i otrzymać specjalny kod rabatowy.
Kampania "Masz wiadomość od seniora" to kolejny przykład współpracy Mobile Vikings ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich. W ramach 10. edycji "Szalup Ratunkowych" - charytatywnej akcji operatora - użytkownicy przekazali 40 000 GB na wsparcie samotnych seniorów, podopiecznych Stowarzyszenia. Vikingowie z Mobile Vikings zamienili gigabajty na 20 000 złotych i przeznaczyli je na wsparcie Programu "Obecność".
Jak zapowiada operator - kruki... ćwierkają, że to nie koniec tego typu akcji z dobrym przekazem, łączącym ludzi. Zachęca on też do śledzenia vikingowych mediów społecznościowych. Bo każdy Viking ma wielkie serducho, a na pokładzie Mobile Vikings jest już ich ponad 120 000. Taka społeczność i zaufani partnerzy inspirują do dzielenia się dobrem.
Komentarze