02.11.2023 (19:55)brak komentarzy
Antyradio z kampanią "We mnie jest rock" (wideo)
• "We mnie jest rock" to hasło kampanii wizerunkowej Antyradia, która objęła nośniki outdoorowe, sieć kin Helios i internet.
• To największa kampania promocyjna stacji od 2016 roku.
• To największa kampania promocyjna stacji od 2016 roku.
W kampanii wykorzystano hasło i kreacje z 2016 roku, które uzupełniono o nowe grafiki. 15-sekundowe spoty będzie można zobaczyć internecie, w tym mediach społecznościowych. Reklamy pojawią się również w otwartej przestrzeni największych miast Polski, w których nadaje Antyradio. Do tego celu wykorzystano citylighty i autobusy. Kampanię uzupełniają ID-sy "We mnie jest rock" nagrane przez polskie i zagraniczne gwiazdy muzyki rockowej, a słuchacze będą mogli wygrać koszulki i plakaty "We mnie jest rock" w konkursach antenowych.
Kreację reklam przygotowała agencja Liquid Thread. Spot wyprodukował dom produkcyjny F25, a za zakup mediów odpowiadał zespół promocji Antyradia.
Kreację reklam przygotowała agencja Liquid Thread. Spot wyprodukował dom produkcyjny F25, a za zakup mediów odpowiadał zespół promocji Antyradia.
Komentarze