Łukasz Szewczyk04.01.2024 (10:26)1 komentarz

Syliwa Grzeszczak twarzą kampanii "Lubię tak jak Ty, słuchać Radia Zet" (wideo)

• Sylwia Grzeszczak została twarzą kampanii wizerunkowej Radia ZET.
• Tym razem jej główne hasło brzmi "Lubię tak jak Ty, słuchać Radia ZET".
• Kampania obejmie telewizję, sieci kin, internet oraz nośniki reklamy zewnętrznej.
"Lubię tak jak Ty, słuchać Radia ZET
- Bardzo się cieszę, że do nowej odsłony kampanii swojego wizerunku zgodziła się użyczyć Sylwia Grzeszczak - jedna z najpopularniejszych, a zarazem najbardziej lubianych przez słuchaczy Radia ZET piosenkarek. Tym samym chcemy jeszcze mocniej podkreślić muzyczny charakter stacji. Idealnie do tego pasowała energetyczna piosenka "Bang, bang", która stała się jednym z największych przebojów minionego roku w Polsce. W nowej reklamie wspólnie z Sylwią zapraszamy słuchaczy do świata Radia ZET, w którym cały czas "się dzieje" - nasi prowadzący serwują moc pozytywnych treści, niebanalne poczucie humoru, różnorodność, a wszystko w rytm najlepszej muzyki. Z nami nie ma nudy od rana do nocy - mówi Katarzyna Piecuch, dyrektor marketingu Grupy Eurozet


Wizerunek piosenkarki polecającej stację pojawi się m.in. na billboardach i citylightach w największych miastach Polski. Od 5 stycznia w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane spoty, w których wykorzystano przebój zatytułowany "Bang, bang". Podobnie jak na jesieni, obok muzycznej gwiazdy występują dobrze znani z anteny prowadzący Radia ZET. Kampania obejmie również sieci kin i media społecznościowe.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiadał Dział Marketingu Radia ZET, który we współpracy z Zenithem, zajął się również planowaniem i zakupem mediów.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Raczej ...."być tu i tam"...zostaje przy oryginale a radia nie włączę
 1