Łukasz Szewczyk12.06.2024 (10:58)brak komentarzy

GIGAnci Życia. Nowy format komunikacyjny Plusa na Kartę (wideo)

• Wystartowała nowa kampania promocyjna Plusa na Kartę stworzona w oparciu o nowy format komunikacyjny - GIGAnci Życia.
• Seria spotów ukazuje młodych ludzi w prostych, codziennych sytuacjach, którzy dzięki gigabajtom od Plusa na Kartę mogą żyć pełnią życia.
GIGAnci Życia. Nowy format komunikacyjny Plusa na Kartę
GIGAnci Życia. Nowy format komunikacyjny Plusa na Kartę
Plus na Kartę zmienia perspektywę - na pierwszym miejscu stawia GIGAntów Życia - osoby czerpiące garściami z nieograniczonych możliwości, jakie zapewniają nowoczesne technologie. "Wirtuozi sieci. Łowcy hasztagów. GIGAnci życia. To Wy jesteście w centrum świata. To dla Was jesteśmy w Plusie na Kartę. Bierzcie od nas gigabajty i korzystajcie z życia!" - to nowy motyw przewodni w komunikacji Plusa na Kartę.
Nowy format komunikacyjny ukazuje zwykłych ludzi w codziennych sytuacjach - kiedy jadą do szkoły, na uczelnię czy do pracy, kiedy biegają, jeżdżą na rowerze, uprawiają sport, są na masażu, gotują czy prasują. Każda z tych sytuacji może być bardziej przyjemna dzięki jednoczesnemu korzystaniu z internetu - rozmowom z przyjaciółmi, oglądaniu serialu, meczu czy słuchaniu muzyki. Dzięki nowym technologiom oraz gigabajtom od Plusa na Kartę, bohaterowie spotów nie tracą ani sekundy swojego życia. Codzienne czynności zamieniają w ekscytujący czas i czerpią z życia pełnymi garściami. Stają się GIGAntami Życia.


Założeniem nowej formuły komunikacji jest sprawienie, aby widz utożsamił się z bohaterami spotów. Aby zobaczył w nich samego siebie. W codziennych sytuacjach, gdy może zamienić maraton prasowania w maraton oglądania czy też robić zakupy stojąc w kolejce. Tym, co wyróżnia nowy format komunikacyjny Plusa na Kartę na tle innych reklam jest nastawienie na autentyczność - pokazanie ludzi bez upiększających instagramowych filtrów. Takich, jakimi są.

Kampanię wspiera znany i bardzo popularny w Polsce i na świecie utwór "Glorious" - Macklemore feat. Skylar Grey. Utwór ma łączną oglądalność na poziomie 322 milionów wyświetleń w serwisie YouTube oraz niemalże 900 milionów odsłuchań na Spotify. Sam artysta ma 6,5 miliona folowersów na Instagramie oraz ponad 3 miliony na TikToku.


Za nową koncepcję oraz formułę komunikacji odpowiedzialna jest znana z wcześniejszych realizacji Plusa agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends). Za reżyserię spotów reklamowych odpowiadał Marcin Mikulski.

Kampania "GIGAnci Życia" prowadzona jest w telewizji, radiu, nośnikach elektronicznych OOH i internecie.