25.02.2025 (12:15)brak komentarzy
T-Mobile i Dawid Podsiadło łączą siły w kampanii #BurzymyBariery
T-Mobile startuje z platformą #BurzymyBariery, której celem jest walka z barierami komunikacyjnymi i budowanie bliskości w społeczeństwie.
Nowym ambasadorem marki został Dawid Podsiadło, a operator został mecenasem jego festiwalu "ZORZA wspierana przez T-Mobile", który latem odbędzie się w sześciu miastach.
Za działania marketingowe odpowiada agencja VML, a kolejne projekty łączące Polaków ruszą już wkrótce. 25 marca wystartuje specjalny konkurs grantowy dla dziennikarzy, promujący ideę burzenia barier w społeczeństwie.
Kampania obejmuje billboardy w 39 miastach, konkurs dla klientów oraz nową strategię obsługi. W ramach Magenta Moments użytkownicy aplikacji T-Mobile mogą brać udział w interaktywnej zabawie. Kampania 360° pojawi się w TV, radio, digitalu i przestrzeni miejskiej.
Za działania marketingowe odpowiada agencja VML, a kolejne projekty łączące Polaków ruszą już wkrótce. 25 marca wystartuje specjalny konkurs grantowy dla dziennikarzy, promujący ideę burzenia barier w społeczeństwie.
Informacja prasowa
Komentarze