Redakcja07.03.2025 (13:08)brak komentarzy

Tymbark z nową kampanią "Jak owoc to mus"

Tymbark wystartował z nową, humorystyczną kampanią musów owocowych, podkreślającą ich prostą recepturę i naturalny skład.
KAMPANIA  „TYMBARK – JAK OWOC TO MUS”
Spoty reklamowe, osadzone w klimacie piosenki "You Are So Beautiful" Joe Cockera, w zabawny sposób pokazują, jak miłość do owoców zostaje wystawiona na próbę - bo, by stworzyć mus, trzeba je... zmiażdżyć!

Co wyróżnia kampanię?

● Trzy nowe spoty reklamowe promujące musy o smakach jagody, moreli i maliny.
● Lekka i humorystyczna narracja, nawiązująca do miłości do owoców.
● Przekaz o naturalnym składzie musów - bez zbędnych dodatków, tylko owoce.

Gdzie zobaczymy kampanię?

● Telewizja, YouTube, media społecznościowe.
● Reklamy zewnętrzne (OOH i FOOH), kina, display.

Za realizację odpowiadają agencje Brainbox (kampania TV, KV) oraz Trzask (digital). Tymbark konsekwentnie podkreśla swoje przywiązanie do jakości i naturalnych składników, trafiając w oczekiwania świadomych konsumentów.
Informacja prasowa