Redakcja11.03.2025 (9:58)brak komentarzy

Łowicz rusza z kampanią nowej linii niskokalorycznych dżemów

Mniej kalorii, więcej przyjemności! Łowicz wprowadza nową linię niskokalorycznych dżemów, oferując pyszną owocową przyjemność bez wyrzutów sumienia.
Łowicz rusza z kampanią nowej linii niskokalorycznych dżemów!
Nowa kampania, inspirowana codziennymi dylematami miłośników słodyczy, pokazuje, jak znaleźć równowagę między smakiem a zdrowym podejściem do kalorii. Bohaterka reklamy, wahając się między ochotą na coś słodkiego a dbaniem o linię, odkrywa nowy dżem Łowicza - tylko 6 kcal w 20 g!
Nowa kampania Łowicza obejmuje szeroki wachlarz działań promocyjnych, aby dotrzeć do jak największej liczby konsumentów. Reklamy pojawią się w:

● Spotach telewizyjnych, które w humorystyczny sposób podkreślą lekkość nowej linii dżemów.
● Mediach cyfrowych i social media, gdzie użytkownicy będą mogli poznać produkt przez angażujące treści i interakcje.
● Kampaniach influencer marketingowych, gdzie popularni twórcy pokażą, jak wprowadzić dżemy Łowicza do codziennej diety.
● Przestrzeni miejskiej, m.in. na siłowniach i na tyłach autobusów w największych miastach Polski, by dotrzeć do aktywnych osób dbających o zdrowy styl życia.
Informacja prasowa