11.03.2025 (9:58)brak komentarzy
Łowicz rusza z kampanią nowej linii niskokalorycznych dżemów
Mniej kalorii, więcej przyjemności! Łowicz wprowadza nową linię niskokalorycznych dżemów, oferując pyszną owocową przyjemność bez wyrzutów sumienia.

Nowa kampania, inspirowana codziennymi dylematami miłośników słodyczy, pokazuje, jak znaleźć równowagę między smakiem a zdrowym podejściem do kalorii. Bohaterka reklamy, wahając się między ochotą na coś słodkiego a dbaniem o linię, odkrywa nowy dżem Łowicza - tylko 6 kcal w 20 g!
Nowa kampania Łowicza obejmuje szeroki wachlarz działań promocyjnych, aby dotrzeć do jak największej liczby konsumentów. Reklamy pojawią się w:
● Spotach telewizyjnych, które w humorystyczny sposób podkreślą lekkość nowej linii dżemów.
● Kampaniach influencer marketingowych, gdzie popularni twórcy pokażą, jak wprowadzić dżemy Łowicza do codziennej diety.
● Przestrzeni miejskiej, m.in. na siłowniach i na tyłach autobusów w największych miastach Polski, by dotrzeć do aktywnych osób dbających o zdrowy styl życia.
Nowa kampania Łowicza obejmuje szeroki wachlarz działań promocyjnych, aby dotrzeć do jak największej liczby konsumentów. Reklamy pojawią się w:
● Spotach telewizyjnych, które w humorystyczny sposób podkreślą lekkość nowej linii dżemów.
● Mediach cyfrowych i social media, gdzie użytkownicy będą mogli poznać produkt przez angażujące treści i interakcje.
● Kampaniach influencer marketingowych, gdzie popularni twórcy pokażą, jak wprowadzić dżemy Łowicza do codziennej diety.
● Przestrzeni miejskiej, m.in. na siłowniach i na tyłach autobusów w największych miastach Polski, by dotrzeć do aktywnych osób dbających o zdrowy styl życia.
Informacja prasowa
Komentarze