Redakcja11.03.2025 (10:57)brak komentarzy

Polska innowacja na pierwszym planie - start kampanii "We Did It In Poland"

Co czwarty Polak nie potrafi wskazać żadnego osiągnięcia, którym Polska mogłaby się poszczycić. Aż 41% uważa, że nasz kraj pozostaje w tyle za Europą pod względem rozwoju. Tymczasem fakty pokazują coś zupełnie innego - Polska jest jedną z najszybciej rozwijających się gospodarek Unii Europejskiej.
start kampanii „We Did It In Poland”
undacja WłączeniPlus, pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie UE, uruchamia kampanię "We Did It In Poland", której celem jest budowanie świadomości o polskich innowacjach, technologii i sukcesach przedsiębiorców.

Cele kampanii:

● Promowanie Polski jako innowacyjnego i dynamicznie rozwijającego się kraju
● Nagłaśnianie polskich wynalazków i osiągnięć biznesowych
● Zwiększanie poczucia dumy narodowej i przynależności

Kluczowe działania:

● Spot promocyjny w Polsce i Europie
● Interaktywna wystawa prezentująca polskie innowacje
● Kampania medialna - działania PR i social media
● Współpraca z ekspertami i liderami opinii
● Materiały edukacyjne dla ambasad i instytucji
Partnerzy kampanii: Business Science Poland, BLIK, Booksy, Fundacja PZU, Mastercard, ORLEN.
Informacja prasowa