11.03.2025 (10:57)brak komentarzy
Polska innowacja na pierwszym planie - start kampanii "We Did It In Poland"
Co czwarty Polak nie potrafi wskazać żadnego osiągnięcia, którym Polska mogłaby się poszczycić. Aż 41% uważa, że nasz kraj pozostaje w tyle za Europą pod względem rozwoju. Tymczasem fakty pokazują coś zupełnie innego - Polska jest jedną z najszybciej rozwijających się gospodarek Unii Europejskiej.

undacja WłączeniPlus, pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie UE, uruchamia kampanię "We Did It In Poland", której celem jest budowanie świadomości o polskich innowacjach, technologii i sukcesach przedsiębiorców.
● Nagłaśnianie polskich wynalazków i osiągnięć biznesowych
● Zwiększanie poczucia dumy narodowej i przynależności
● Interaktywna wystawa prezentująca polskie innowacje
● Kampania medialna - działania PR i social media
● Współpraca z ekspertami i liderami opinii
● Materiały edukacyjne dla ambasad i instytucji
Partnerzy kampanii: Business Science Poland, BLIK, Booksy, Fundacja PZU, Mastercard, ORLEN.
Cele kampanii:
● Promowanie Polski jako innowacyjnego i dynamicznie rozwijającego się kraju● Nagłaśnianie polskich wynalazków i osiągnięć biznesowych
● Zwiększanie poczucia dumy narodowej i przynależności
Kluczowe działania:
● Spot promocyjny w Polsce i Europie● Interaktywna wystawa prezentująca polskie innowacje
● Kampania medialna - działania PR i social media
● Współpraca z ekspertami i liderami opinii
● Materiały edukacyjne dla ambasad i instytucji
Partnerzy kampanii: Business Science Poland, BLIK, Booksy, Fundacja PZU, Mastercard, ORLEN.
Informacja prasowa
Komentarze