17.03.2025 (14:16)brak komentarzy
Superbet rusza z nową kampanią "Jednym słowem: Super"
Superbet, jeden z liderów rynku bukmacherskiego w Polsce, startuje z nową kampanią reklamową pod hasłem "Jednym słowem: Super".

Kampania koncentruje się na sportowych emocjach, podkreślając ich kluczową rolę w kibicowaniu i obstawianiu zakładów.
- Jesteśmy dumni, że logo Superbet znajduje się na koszulkach trzech klubów Ekstraklasy. Chcemy, aby kibice opisywali swoje sportowe przeżycia jednym słowem: SUPER - podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing & Sponsorship w Superbet Polska.
Kampania "Jednym słowem: Super" otwiera kolejny rok dynamicznych działań marketingowych Superbet.
- To dopiero początek. Przed nami wiele ekscytujących działań, które jeszcze bardziej podkręcą sportowe emocje - zapowiada Katarzyna Gawlik, Marketing Director Superbet Polska.
Za koncepcję kreatywną odpowiada Punchline Agency, produkcją zajęła się Papaya Films, a postprodukcję realizowało Badi Badi. Kampania została opracowana na podstawie badań wśród klientów, w tym przedstawicieli pokolenia Z, co pozwoliło dopasować przekaz do oczekiwań odbiorców.
Superbet zapowiada kolejne aktywacje i działania brandowe, które sprawią, że rok 2025 upłynie pod znakiem sportowych emocji na najwyższym poziomie.
Sportowe emocje w centrum uwagi
Nowa komunikacja marki ma trafić zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych kibiców. Spoty reklamowe pokazują sport w jego najbardziej ekscytującym wydaniu - od euforii po rozczarowania, od niespodzianek po niezapomniane chwile.
W kampanii ponownie pojawiają się ambasadorzy Superbet: Mateusz Borek, Jerzy Dudek i Sławomir Peszko. Ich obecność wzmacnia autentyczność przekazu i podkreśla silny związek marki ze sportem. W spocie wykorzystano również gola Adriana Błąda - wybraną najładniejszą bramkę rundy jesiennej w Ekstraklasie.
Superbet - mocna pozycja w polskim sporcie
Superbet staje się coraz bardziej widoczny na polskiej scenie sportowej. Marka jest sponsorem trzech klubów Ekstraklasy - co jest wydarzeniem bez precedensu na rynku sponsoringowym.- Jesteśmy dumni, że logo Superbet znajduje się na koszulkach trzech klubów Ekstraklasy. Chcemy, aby kibice opisywali swoje sportowe przeżycia jednym słowem: SUPER - podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing & Sponsorship w Superbet Polska.
Kampania "Jednym słowem: Super" otwiera kolejny rok dynamicznych działań marketingowych Superbet.
- To dopiero początek. Przed nami wiele ekscytujących działań, które jeszcze bardziej podkręcą sportowe emocje - zapowiada Katarzyna Gawlik, Marketing Director Superbet Polska.
Za koncepcję kreatywną odpowiada Punchline Agency, produkcją zajęła się Papaya Films, a postprodukcję realizowało Badi Badi. Kampania została opracowana na podstawie badań wśród klientów, w tym przedstawicieli pokolenia Z, co pozwoliło dopasować przekaz do oczekiwań odbiorców.
Superbet zapowiada kolejne aktywacje i działania brandowe, które sprawią, że rok 2025 upłynie pod znakiem sportowych emocji na najwyższym poziomie.
Informacja prasowa
Komentarze