Redakcja18.03.2025 (12:20)brak komentarzy

Pepco redefiniuje modę - nowa kampania "Nowa odsłona mody"

Pepco wprowadza nową jakość do swojej oferty odzieżowej, podkreślając modny design, lepsze materiały i dopracowane kroje.
Pepco redefiniuje modę – nowa kampania „Nowa odsłona mody”
Kampania "Nowa odsłona mody" ma na celu demokratyzację stylu i udowodnienie, że moda może być dostępna dla każdego - bez względu na budżet.
W Polsce ambasadorką kampanii została Małgorzata Socha, a na 17 rynkach europejskich twarzą kampanii jest modelka. Nowa komunikacja wpisuje się w strategię "Tak jak chcę", którą Pepco realizuje od grudnia 2024 roku.

Kluczowe elementy kampanii:

● Spot telewizyjny - w Polsce z Małgorzatą Sochą, na innych rynkach z modelką
● Outdoor i reklama w miastach - zwiększenie widoczności kampanii
● Nowe ekspozycje w sklepach - podkreślenie nowego standardu mody damskiej w Pepco
● Aktywność w mediach społecznościowych - współpraca z influencerami i działania digital
● Kampania PR i eventy konsumenckie

Za strategię i realizację kampanii odpowiadają m.in. DDB Warszawa, Digital Kingdom, Havas oraz Lensomai Communication.

- Moda nie powinna być przywilejem - powinna być dostępna dla każdego - podkreśla Agnieszka Olejniczak, Dyrektor Marketingu Pepco.
Informacja prasowa