20.03.2025 (11:14)brak komentarzy
MG Motor podsumowuje kampanię Fake Out of Home promującą nowy model MG3
MG Motor wprowadza na polski rynek nową wersję modelu MG3 - zarówno w wersji spalinowej, jak i hybrydowej.

Promocja samochodu odbyła się w innowacyjnym formacie Fake Out of Home (FOOH), który wykorzystał rozszerzoną rzeczywistość (AR). W efekcie MG3 "wjeżdżał" na bannery, co podkreśliło nowoczesne podejście marki do reklamy.
Akcja objęła media społecznościowe, gdzie użytkownicy mogli oglądać interaktywne materiały i nowatorską prezentację modelu MG3.
● Platige Image - produkcja
● Havas PR Warsaw - działania PR
● Arena Media - zakup mediów.
MG Motor kontynuuje rozwój w Polsce, stawiając na innowacyjność, jakość i atrakcyjną cenę swoich modeli.
- MG Motor nie boi się przełamywać schematów, a kampania FOOH to kolejny krok w stronę innowacyjnej i angażującej komunikacji - mówi Paulina Skowron, Communication & PR Manager w SAIC Motor Poland.
Akcja objęła media społecznościowe, gdzie użytkownicy mogli oglądać interaktywne materiały i nowatorską prezentację modelu MG3.
Za kampanię odpowiadały:
● Havas Engage Warsaw - kreacja● Platige Image - produkcja
● Havas PR Warsaw - działania PR
● Arena Media - zakup mediów.
MG Motor kontynuuje rozwój w Polsce, stawiając na innowacyjność, jakość i atrakcyjną cenę swoich modeli.
Informacja prasowa
Komentarze