04.04.2025 (8:19)brak komentarzy
Coca-Cola reaktywuje kampanię "Share a Coke"
Coca-Cola przywraca kultową kampanię "Share a Coke", oferując butelki i puszki z imionami oraz słowami określającymi relacje (np. "siostra", "ukochany").

To pierwsza edycja skierowana do pokolenia Z, zachęcająca do budowania głębszych więzi offline - poprzez dzielenie się napojem.
Kampania obejmuje działania OOH, digital, social media, influencer marketing, PR, sampling oraz aktywacje w sklepach. Coca-Cola współpracuje z agencjami: EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication.
Produkty z personalizacją trafią do sprzedaży pod koniec kwietnia.
Marka uruchomiła również cyfrowe narzędzie Share a Coke Memory Maker, umożliwiające tworzenie spersonalizowanych filmików z własnych treści.
Kampania obejmuje działania OOH, digital, social media, influencer marketing, PR, sampling oraz aktywacje w sklepach. Coca-Cola współpracuje z agencjami: EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication.
Produkty z personalizacją trafią do sprzedaży pod koniec kwietnia.
Informacja prasowa
Komentarze