07.04.2025 (15:27)brak komentarzy
Young Leosia znów z Orbit® Refreshers. Nowa kampania już wystartowała
Od 7 kwietnia można zobaczyć Young Leosię w nowej odsłonie kampanii Orbit® Refreshers. Marka kontynuuje współpracę z jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci młodej polskiej sceny muzycznej.

Świeżość, styl i generacja Z
Orbit® Refreshers stawia na autentyczność i energię, dlatego ponownie zaprosiło Young Leosię do wspólnych działań. Artystka przyciąga rzesze fanów - zarówno na koncertach, jak i w sieci - i od dawna podkreśla, że jest fanką gum Orbit®.
- Kolorowa kampania brandu wpisuje się w mój barwny styl. Nie mogę doczekać się wiosny - będzie się działo - zapowiada Young Leosia.
Co zobaczymy w kampanii?
● Start: 7 kwietnia 2025● Koniec: 6 września 2025
● Kanały: YouTube, TikTok, Meta, Reddit, a także nośniki DOOH w największych miastach
● Przekaz: bezcukrowa guma jako szybka, orzeźwiająca przekąska i sposób na chwilę dla siebie
- Nasz produkt odpowiada na oczekiwania młodego pokolenia - szczególnie generacji Z, która lubi testować nowe smaki i szuka nietypowych rozwiązań - mówi Laura Lipska z Mars Wrigley.
Kto stoi za kampanią?
● trategia i kreacja: Digital Kingdom● Media: EssenceMediacom
● PR: Garden of Words Group
Informacja prasowa
Komentarze