Redakcja09.04.2025 (8:40)brak komentarzy

Żywiec z nową kampanią "Chce się Ż"

Marka Żywiec rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową, która obejmuje telewizję, digital, social media oraz outdoor (OOH). Hasło przewodnie: "Chce się Ż", ponownie odwołuje się do pozytywnych emocji i celebrowania codziennych chwil - tym razem z jeszcze silniejszym akcentem na naturę i polski folklor.
Żywiec z nową kampanią „Chce się Ż”

Spot z utworem "Myślę sobie, Ż"

W nowej odsłonie kampanii ponownie usłyszymy piosenkę "Myślę sobie, Ż" - reinterpretację utworu zespołu Voo Voo w wykonaniu Brodki i Igo. Spoty są już emitowane w kanałach telewizyjnych, VOD oraz w internecie. W poprzedniej kampanii utwór zyskał ponad 4 miliony odsłon na YouTube, stając się rozpoznawalnym motywem marki.

Silna obecność na outdoorze

Na początku kwietnia ruszyła kampania OOH - aż 630 nośników reklamowych pojawiło się m.in. w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu i aglomeracji śląskiej. Wykorzystano m.in. nakładki 3D, siatki wielkoformatowe oraz nośniki DOOH, a motywem przewodnim jest relaks na łonie natury.

Folklor i optymizm

Estetyka kampanii czerpie z polskiej tradycji i sielskiego klimatu, a marka zapowiada, że ten wątek będzie rozwijany w dalszych działaniach.

Kto za to odpowiada?

● Kreacja ATL - 2012 Agency
● Digital i social media - Kamikaze
● BTL - Artegence
● Media - Starcom
● PR - HOPE
● Produkcja spotu - Opus Film
● Postprodukcja - RIOthePost
● Udźwiękowienie - Głośno

Nowa kampania Żywca to kolejna próba połączenia emocji z lokalnym kontekstem, bez nadmiaru patosu - stawia na radosny, lekko ironiczny ton i bliskość natury.
Informacja prasowa