Redakcja09.04.2025 (9:02)brak komentarzy

Jeżyki ruszają z nową kampanią: "Niezrównane w smaku. Jedyne oryginalne"

Marka Jeżyki przypomina o swojej pozycji na rynku i wprowadza nową kampanię 360°, w której główną rolę gra kultowy wariant Jeżyki Classic.
Jeżyki ruszają z nową kampanią: "Niezrównane w smaku. Jedyne oryginalne"

Co wyróżnia kampanię?

● Hasło przewodnie: "Niezrównane w smaku. Jedyne oryginalne"
● Multikanałowa obecność: spoty TV i VOD, działania digitalowe, DOOH, mural w Warszawie oraz współprace z influencerami
● Bohater kampanii: klasyczne Jeżyki - kruche ciastko z karmelem, bakaliami i czekoladą, nie do pomylenia z innym produktem

Cel akcji

Przypomnienie, że oryginał jest tylko jeden - Jeżyki stawiają na rozpoznawalność, niepowtarzalny smak i jakość składników, z którymi są kojarzone od lat.
- Z Jeżykami nie trzeba iść na kompromisy - to synonim przyjemności i oryginalności - mówi Joanna Kąkol z Colian.

Kampania ma świeży, dynamiczny charakter.


Za realizację odpowiadają:
● CreativeHarder (kreacja)
● Initiative (zakup mediów)
● Kolterman Media Communications (PR)
Informacja prasowa