Redakcja11.04.2025 (8:14)brak komentarzy

Magdalena Różczka ambasadorką nowej kampanii VeloBanku

"Twoja wygoda. Gdziekolwiek. Kiedykolwiek. Po prostu." - pod tym hasłem VeloBank wystartował z nową kampanią promującą pożyczkę gotówkową 9,9% na dowolny cel.
Magdalena Różczka ambasadorką kampanii VeloBanku:
Twarzą akcji została Magdalena Różczka, która w filmowej oprawie inspirowanej stylem Wesa Andersona i malarstwem Edwarda Hoppera przekonuje, że życie i finanse mogą być po prostu wygodne.
W centrum narracji: zielona kanapa, minimalistyczna estetyka, spokojne kadry i proste przesłanie - pożyczka w VeloBanku ma być dopasowana do klienta, a nie odwrotnie. Kampania podkreśla komfort, intuicyjność i nowoczesność zdalnego procesu, bez zbędnych formalności.

- W życiu cenię sobie rozwiązania proste i wygodne. Takie właśnie są produkty finansowe, które wybieram - mówi Magdalena Różczka, która w spocie wciela się m.in. w "Statuę Wygody".

Kampania obejmuje emisję spotów w TV, działania digitalowe i obecność w oddziałach banku. Za kreację odpowiada agencja Verde, za produkcję HIGHNOON/PL, media zakupiła Initiative Media, a działania PR prowadzi agencja ZOOM bsc.
Informacja prasowa