11.04.2025 (11:45)brak komentarzy
Inmarketing uruchamia program partnerski dla agencji marketingowych
Agencja digital marketingu inmarketing startuje z nowym programem partnerskim, skierowanym do wybranych agencji marketingowych w Polsce.

Celem inicjatywy jest wzajemna współpraca, wymiana doświadczeń oraz podnoszenie jakości usług w branży.
● uzupełnianie kompetencji między agencjami,
● system rekomendacji zaufanych wykonawców,
● większą elastyczność i szybsze wdrażanie działań.
Wśród pierwszych partnerów znalazły się: Awesome PR girls, Tpay, Sare, GetResponse, Devspower oraz kanał Fabryki w Polsce.
- Dzięki tej współpracy możemy szybciej reagować na zmiany rynkowe i dostosowywać ofertę do realnych potrzeb klientów - dodaje Krzysztof Gorecki, CEO inmarketing.
Agencja z Poznania prowadzi obecnie ponad 70 projektów, głównie dla klientów B2B z branż usługowej i przemysłowej.
- Chcemy stworzyć środowisko zbudowane na zaufaniu, profesjonalizmie i wspólnych celach - podkreśla Szymon Duda, Partnership Manager w inmarketing.
Program zakłada:
● wspólne realizowanie projektów,● uzupełnianie kompetencji między agencjami,
● system rekomendacji zaufanych wykonawców,
● większą elastyczność i szybsze wdrażanie działań.
Wśród pierwszych partnerów znalazły się: Awesome PR girls, Tpay, Sare, GetResponse, Devspower oraz kanał Fabryki w Polsce.
- Dzięki tej współpracy możemy szybciej reagować na zmiany rynkowe i dostosowywać ofertę do realnych potrzeb klientów - dodaje Krzysztof Gorecki, CEO inmarketing.
Agencja z Poznania prowadzi obecnie ponad 70 projektów, głównie dla klientów B2B z branż usługowej i przemysłowej.
Informacja prasowa
Komentarze