14.04.2025 (16:08)brak komentarzy
Airwaves rusza z nową kampanią "Daj się ponieść"
Marka Airwaves rozpoczęła nową, zintegrowaną kampanię reklamową pod hasłem "Daj się ponieść z Airwaves". Inspiracją do działań stały się autentyczne komentarze użytkowników, którzy od lat dzielą się w sieci wrażeniami z intensywnego, mentolowego orzeźwienia.

- Nowa kampania uchwyciła to unikalne doświadczenie, czerpiąc inspirację bezpośrednio od konsumentów - podkreśla Reka Toth, Senior Brand Manager GUM na Europę Centralną w Mars.
Za realizację odpowiadają agencje T&P, EssenceMediacom, Weber Shandwick i Born Social. Kampania potrwa do października.
Działania wystartowały w Polsce z początkiem kwietnia i obejmują telewizję, internet, media społecznościowe (TikTok, Meta, Reddit), OLV, DOOH oraz PR. W kampanii wykorzystano surrealistyczne spoty, które metaforycznie oddają "przejażdżkę do odświeżenia".
Za realizację odpowiadają agencje T&P, EssenceMediacom, Weber Shandwick i Born Social. Kampania potrwa do października.
Informacja prasowa
Komentarze