15.04.2025 (9:14)brak komentarzy
Maciej Musiał twarzą kampanii bezalkoholowych piw Żywiec "Chce się Ż w rozkwicie"
Marka Żywiec ruszyła z nową kampanią promującą bezalkoholowe warianty piw 0,0%, wprowadzając letnie nowości z kwiatowym twistem. W działaniach reklamowych pod hasłem "Chce się Ż w rozkwicie" udział bierze aktor Maciej Musiał, który pojawia się w spotach wideo, materiałach do social mediów i kreacjach outdoorowych.
Kampania wystartowała 14 kwietnia i skupia się na naturalności, słońcu i przyjemności z kontaktu z przyrodą. Jej wyjątkowym elementem jest ambientowa instalacja kwiatowa w przejściu podziemnym przy Metrze Centrum w Warszawie. Musiał pojawi się również w aktywnościach dedykowanych sieci Żabka.
● Żywiec Lipa & Pigwa 0,0%
● Żywiec Jabłko & Bez 0,0%
Za koncept kampanii odpowiada Agencja 2012, a działania w social mediach realizuje Cukier. Produkcję zapewnił Dynamo, media kupował Starcom, a działania BTL i PR wspierają odpowiednio Artegence i HOPE.
Marka Żywiec poszerzyła swoje portfolio o nowe warianty 0,0% z serii "Kwiaty Polskie":
● Żywiec Lipa & Pigwa 0,0%
● Żywiec Jabłko & Bez 0,0%
Za koncept kampanii odpowiada Agencja 2012, a działania w social mediach realizuje Cukier. Produkcję zapewnił Dynamo, media kupował Starcom, a działania BTL i PR wspierają odpowiednio Artegence i HOPE.
Informacja prasowa
Komentarze