15.04.2025 (9:18)brak komentarzy
Kotlin z humorem o polskim grillowaniu - startuje kampania "Dzieje Polski z Kotlinem"
Marka Kotlin wystartowała z nową kampanią reklamową "Dzieje Polski z Kotlinem", która z przymrużeniem oka pokazuje, że grillowanie to nasza narodowa tradycja - obecna od wieków.

W zabawnych spotach przenosimy się przez kolejne epoki historyczne, by zobaczyć, że przy ruszcie zawsze towarzyszył Polakom kultowy ketchup Kotlin.
Kampania obejmuje działania ATL oraz digital, a głównym bohaterem pozostaje smak i dystans do siebie. Spot wyreżyserował Jan Dybus, za kreację odpowiada Feeders Agency, produkcję zrealizowało Papaya Films, a planowaniem mediów zajął się Starcom.
- Grillowanie mamy we krwi - przekonuje marka w kampanii, która celebruje wspólne biesiadowanie, niezależnie od czasów i okoliczności. Od średniowiecznych uczt po współczesne majówki, Kotlin - gęsty, intensywnie pomidorowy - pozostaje niezmiennym towarzyszem polskiego grilla.
Kampania obejmuje działania ATL oraz digital, a głównym bohaterem pozostaje smak i dystans do siebie. Spot wyreżyserował Jan Dybus, za kreację odpowiada Feeders Agency, produkcję zrealizowało Papaya Films, a planowaniem mediów zajął się Starcom.
Informacja prasowa
Komentarze